Gå til innhold
Hundesonen.no

Ta betalt for ekstra dager?


TollerValp

Recommended Posts

Guest Dratini

Helt merkelig.. En ting er om hun passet hunden ETTER du hadde kjøpt, men å ta betalt for ekstra dager har jeg aldri hørt om. Har selv henta valper noen dager på "overtid", det har ikke vært oppe til vurdering engang å skulle betale/ta betalt for det!

Da en av våre valpekjøpere knakk ankelen sin vinteren etter kjøpet ble vi spurt om vi kunne passe hunden. Vi fikk med den maten hunden var vant med, samt halsbånd og kobbel. Hunden var til oss i over en måned. Vi tok oss ikke noe betalt for det.

Vi har også møtt kjøpere på flyplassen som har overnattet her i flere dager (både da valpene var 5 uker og da de var leveringsklar), vi la ikke til noe ekstra i prisen for dette.

----

Ser at det ikke ble noen valp fra den oppdretteren, kanskje like greit det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Sonen er jo et forum for alle, så kanskje oppdretter har lest denne tråden og blitt litt snurt ...

Enda merkeligere. Trådstarter har jo ikke sagt et eneste negativt pip, bare spurt hva som er vanlig. Det gjør det hele enda merkeligere, om oppdretteren skal "hevne" seg på dem for noe andre har sagt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen er jo et forum for alle, så kanskje oppdretter har lest denne tråden og blitt litt snurt ...

Kan ikke si jeg synes synd i noen som oppfører seg slik og så skulle bli snurt ... ;) Tvert i mot kunne jeg godtet jeg meg litt av det. Men realiteten er nok nærmere "vi vil ha penger i kassa NÅ". Dette er ikke en seriøs oppdretter - punktum. Og det vet vi jo finnes en del av innen Tollerverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg synes synd i noen som oppfører seg slik og så skulle bli snurt ... ;) Tvert i mot kunne jeg godtet jeg meg litt av det. Men realiteten er nok nærmere "vi vil ha penger i kassa NÅ". Dette er ikke en seriøs oppdretter - punktum. Og det vet vi jo finnes en del av innen Tollerverdenen.

Absolutt. Det er en eksplosivt populær rase og dermed blir jo endel tisper rene pengemaskiner, der uheldige egenskaper (særlig gemytt, kanskje) avles ukritisk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig ikke prøvd å skrive noe negativt, alt begynte med et spørsmål. Jeg vil egentlig ikke ta denne saken noe lengere for å være ærlig :rolleyes2: Jeg fikk egentlig ikke helt med meg hvorfor vi ikke fikk valp, men får vi ikke, så får vi ikke. Det er dems valg, de er oppdretteren. :aww: Jeg vet virkelig ikke hva de tenker, så vil egentlig ikke at folk skal få bilde av de som dårlig oppdrettere. Som sagt igjen, alt begynte som et spørsmål .. Så jeg er ihvertfall ferdig med dette, ble jo skuffet, jeg er jo bare 15 :rolleyes2:

Lola- jeg tror vi skal ha tispe :whistle: Men ellers takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da skylder jeg vel 2ne noen kroner, siden Stitch ble med hjem til henne og var der en stund før vi henta'n :whistle:

Ja, jeg sender regning i posten jeg :aww: Merete skylder meg vel også litt penger, jeg hadde Elle-pell her i en måned eller to også, for ikke snakke om eierne til Kaisa, de skylder meg penger for en ukes pass. Oh, er ikke så blakk allikevel jeg :ahappy: *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...