Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie - Bøddi


Linny
 Share

Recommended Posts

Lager en tråd til min kjære hund :)

00cc5.jpg:wub:

Bøddi er en herlig gateblanding av Border Collie, og noe annet som jeg TROR er noe lapphund greier..Men han er mest BC, derfor sier jeg at han er BC når noen spør. Benny Duttskialainen, som han også kan bli kalt av oss her hjemme er helt fantastisk. Har hatt han siden han var 7 uker gammel. Han er født 04.12.09 og er om to dager 18 mnd gammel. Vi har vært igjennom en god del utfordringer sammen og vi begge har lært så utrolig mye av hverandre.

Bøddi driver med Agility, både hjemme og på trening. Og han har fortalt meg at han drømmer om engang å komme langt i konkurranser å slikt. Han skal bli landets beste, ler han mens han flyr over hinder og gjennom hjul. Han har allerede tatt Bronsemerkeprøven på 15 forskjellige hinder og besto på 82 sekunder med 1 feil som var fører sin feil! Han var bra stolt da han hoppet over siste hinder :aww:

Han liker å leke med eiere. Elsker å stupe i snøen, og digger å lære nye triks! Turer sier han heller aldri nei til!

Skal vedlikeholde denne tråden så mye jeg klarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo vise fram triksene sine :)

Her går han tilbake :)

Og her er han i innlæringsfasen på å boble i vann ! :) Ser ut som jeg dytter i han pølsebitene :rolleyes2:

Edit: Må bare si, at det er IKKE alle triksene han kan... er bare de to jeg har filmet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåw jaa, skjønner skjønner :lol:

Tok noen bilder av vofsen i går også. Han har hentet seg en trekloss fra kjæresten sin jobb :rolleyes2:

009.jpg

008.jpg

001.jpg

Her er jeg og Bøddi på Agility kurs :)

247859_1798264432777_1124743812_31602114_2527539_n.jpg

Så har jeg også lært Bøddi å hoppe i armene... Såååå søt! :wub: Klikke linken

Hunden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...