SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Gjøøør den ikke? Har du bursdag? Gratulerer med dagen! ?
Fillerya Skrevet 31. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Gjøøør den ikke? Har du bursdag? Gratulerer med dagen! ? Haha, nei. Men det er aldri noen som har bursdag lengre, og det må jo være feil. Vet at noen har nettopp hatt bursdag og det står i profilen, men kom ikke på forsiden.
SiriEveline Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Jeg har klagd på det samme, men fikk til svar at det var fordi folk ikke har skrevet ned årstall. Dessverre glemte jeg å sjekke om min bursdag kom opp, for jeg vet at jeg har årstall der
Anette Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Jeg har klagd på det samme, men fikk til svar at det var fordi folk ikke har skrevet ned årstall. Dessverre glemte jeg å sjekke om min bursdag kom opp, for jeg vet at jeg har årstall der Du kan sjekke min imorgen, jeg har ikke internett men lagt inn år og tall og alt
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Haha, nei. Men det er aldri noen som har bursdag lengre, og det må jo være feil. Vet at noen har nettopp hatt bursdag og det står i profilen, men kom ikke på forsiden. Ååh, teit.
Wanderlust Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Jeg har klagd på det samme, men fikk til svar at det var fordi folk ikke har skrevet ned årstall. Dessverre glemte jeg å sjekke om min bursdag kom opp, for jeg vet at jeg har årstall der Nei, din kom ikke opp. Husket at du hadde nevnt det og at noen sa det var pga årstallet ikke var oppgitt, så da sjekket jeg det. Så nei, den funker nok ikke lenger.
SiriEveline Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Nei, din kom ikke opp. Husket at du hadde nevnt det og at noen sa det var pga årstallet ikke var oppgitt, så da sjekket jeg det. Så nei, den funker nok ikke lenger. Flink du var, og da hadde jeg rett. Og det er jo litt synd, er jo ikke alle som har hverandre på FB eller lignende.
Tore Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Skuffa.. Trodde det var en hel gratulasjonstråd bare for meg... Skal vel ikke se bort fra at det er en bugg fra skin og forumoppdateringen som ikke ble oppdaget...
Wanderlust Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Skuffa.. Trodde det var en hel gratulasjonstråd bare for meg... Du prøvde egentlig å snike deg unna du, for du har ikke bursdag i følge fb'n heller. Men! Gratulerer med dagen
Fillerya Skrevet 31. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Skuffa.. Trodde det var en hel gratulasjonstråd bare for meg... Gratulerer med dagen! Gratulerer til alle de som ufrivillig har fått for lite oppmerksomhet på bursdagen sin den siste tiden!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar