Kristiin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg har et ødelagt ravhalsbånd. 4 steiner + plastikkrør er ødelagte. Noen som vet hvor jeg kan få reparert den hen?
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Der jeg kjøpte kunne jeg bare sende tilbake med en 50 lapp elns så reparerte de det.
Kristiin Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Jeg bestilte det fra http://flatthalsband.com, ser ikke det står noen plass på siden deres at de reparerer. Jeg er litt halvdårlig i og tyde svenske, meen: Skadad produkt Är ditt halsband av någon anledning skadat vid leverans skickar du tillbaka det och får det utbytt mot ett nytt utan extra kostnad. Är skadan självförvållad kan du när som helst returnera halsbandet och få det lagat. En avgift om f.n 50 kr tas ut för reparation. Det er vell selvpåført, er det ikke?
Justisia Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Dersom det ikke var ødelagt ved levering så regner de det som selvforskyldt ja.
Kristiin Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Hej. Du skickar ditt trasiga halsband och lägger i 50 SEK, eller ungefär i norska SEDLAR. Ej mynt. Vi skickar ett nytt. Sendte mail og fikk dette tilbake. Skal jeg bare sende halsbåndet og 50 SEK, thats it? Men 50 SEK blir 43,7 NOK, men det står vell at hun ikke skal ha mynter, eller?
tulip Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Send henne en 50 lapp for guds skyld! Det er da bare for å dekke porto og nye steiner.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar