Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan legge ut filmer på home?

Jeampi

Recommended Posts

Nå prøvde jeg åsså der, men når jeg har lasta ferdig det filmklippet jeg skal ha, kommer det: You've uploaded an unsupported video format.

Kan noen hjelpe meg?, jeg har sååå lyst til å få lagt ut noen filmklipp på sia til Miko :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det små filer, altså at filmen har plass på de 20Mb man får på home. så er det bare å laste opp filmen akkurat på samme måte som man laster opp et bilde...

Har testet en del selv, å det er ikke altid det er vellykket å vise filmen på hjemmesiden, så det beste i alle tilfeller er vel å legge en link til filmen, så folk kan laste den ned å se den...

(PS ikke noe vits i å zippe en videofil, da den er veldig komprimert fra før.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg åsså der' date=' men når jeg har lasta ferdig det filmklippet jeg skal ha, kommer det: [i']You've uploaded an unsupported video format.

Kan noen hjelpe meg?, jeg har sååå lyst til å få lagt ut noen filmklipp på sia til Miko :D

apropos det så har du sikkert lastet opp et filformat som ikkke kan vises direkte på en webside, da må du forandrefiltypen til foreksempel wmv (windows media video)... har du windows så har du Windows Movie Maker i Tilbehør, der kan man forhåpentlig vis gjøre om filer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apropos det så har du sikkert lastet opp et filformat som ikkke kan vises direkte på en webside, da må du forandrefiltypen til foreksempel wmv (windows media video)... har du windows så har du Windows Movie Maker i Tilbehør, der kan man forhåpentlig vis gjøre om filer...

Det går ikke ann å ta de inn på Windows Movie Maker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er det som er problemet, men den siden klikker bare en gang iblandt. :wink:

Det skjer hos meg og det der, men 5 minutter etterpå kan det funke likevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er det som er problemet, men den siden klikker bare en gang iblandt. :wink:

Det skjer hos meg og det der, men 5 minutter etterpå kan det funke likevel. :D

Men har prøvd å få lagt de inn på online.no åsså, men det går ikke med de...

Men et filklipp som jeg fikk på mail gikk det med...

Skjønner ikke no jeg :D :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...