Ane Skrevet 31. Mai 2011 Rapporter Skrevet 31. Mai 2011 Anebergen: Jakt er det kjekkeste med fuglehund. Det er jo derfor vi har dem ...apport er bare en liten del av jakta. Jeg syntes apportprøvene er det kjekkeste Pappa som tar seg av jaktdelen. Siter
MonicaT Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Blir det noe apport trening på Chico og Yaris? Vi er klare for å trene mot apport prøver, har sett meg ut noen prøver jeg skal trene mot Gøy å ha noen å trene sammen med. Siter
SiriEveline Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2012 Blir det noe apport trening på Chico og Yaris? Vi er klare for å trene mot apport prøver, har sett meg ut noen prøver jeg skal trene mot Gøy å ha noen å trene sammen med. Ja det må det bli Tar gjerne en trening sammen en gang, var jo flott oppe der vi var med rypejentene Fått inn litt bedre sporapport på Chico, og lære Yaris å apportere ordentlig Siter
Recommended Posts