Gå til innhold
Hundesonen.no

Neseprøve


Arielle
 Share

Recommended Posts

Da var det visst på tide med å lære inn klasse 3, eller i hvert fall begynne å lære inne det som jeg føler at jeg kan lære inn før vi får opprykket. Det meste tror jeg skal gå bra men neseprøven er noen jeg nå vil begynne med sånn at det ikke skal holde oss tilbake når vi får opprykket hvis vi noen gang går det for pelsen er litt vell overivrig :getlost: selv om det er positivt også.

Jeg har rett og slett IKKE peiling på hvordan dette skal læres inn. Jeg har hatt en forsøk som kanskje var litt for optimistisk der jeg holdt på en pinne hele treningsøkta for så å legge ut en neseprøve akkurat som i konkurranse men på mye kortere avstand. Det gikk ikke, noen jeg egentlig hadde regnet med. Han sprang ut og begynnte å herje med pinnen for så og apportere et par om gangen. Han elsker å bære og apportere så jeg sliter med å få han til å søke og da søke etter den jeg har tatt på. Må jo på et eller annet hvis få han til å søke for så å få han til å forstå at han skal ta den som jeg har tatt på. Han synes også at det er virkelig stas og typpe disse opp i småbiter. :hmm:

hjelp noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...