Gå til innhold
Hundesonen.no

ønsker liten familiehund - førstegangseier med små barn


Ferskna

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Oi. Dette virker ikke som et spesielt vennligsinnet forum.

Tusen takk for mange gode svar, men mye småfrekke kommentarer også syns jeg. Det er totalt unødvendig.

Dere som har svart ordentlig; Tusen takk! Dere har gitt oss mye å tenke på.

Dere andre har igrunn gjort at jeg mister lysten til å delta på dette forumet. Og jeg er rimelig forumvant.

Det er kjedelig at du har den opplevelsen, for det er egentlig ganske hyggelig her. :) Men det er klart, når man har vært her en stund, blir det nok litt vanskelig å "moderere" seg når man kommenterer, fordi det oppstår en kotyme for direkte tilbakemeldinger og ikke minst en forventning om en felles forståelse av hva et godt og fornuftig hundehold innebærer (paradoksalt nok, iogm at dette er et forum med svært mange ulike meninger). Men husk på at kommentarene ikke er personlig ment. Jeg kan bare snakke for min egen del, men jeg responderer på det du forteller, og kan ikke gå ut i fra at du egentlig mente noe helt annet.

Som Spinoza sier, er det viktigste at dere som familie får en god magefølelse på hva som er rett for dere. Og da er det veldig mange fordeler ved å velge en oppdretter som har holdt på en stund, som kan si noe om hvordan slekta til deres potensielle hund har vært og ikke minst har god rasekunnskap. Da kan dere vite noe om hva dere kan forvente av hunden deres. Det er veldig godt å bli tatt vare på når man skal velge det nye familiemedlemmet. :) Jeg synes feks det er fantastisk å ha hilst på praktisk talt hele slekta til hundene mine, og at jeg kan se at min eldste er klin lik på bestemora si i atferd (ikke så veldig fysisk enda, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...