Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie og albu og hevelse

Guest lijenta

Recommended Posts

Guest lijenta

Border Collien vår Maja får en større pose ved albuen når hun har gått tur. Hun går for det meste i naturen. Holder vi henne i ro så blir dem mindre/borte. Hun halter ikke viser heller ingen tegn på at det er vondt. Er det noen som har tanker om hva det kan være? Maja skal til Vetrinær på mandag så vi får svaret da forhåpentlig vis men jeg er da nysgjerrig på om noen har vært borti noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Jeg er ikke sikker, men kan høres ut som slimpose betennelse eller en trykkskade på leddet. Altså en lidelse utløst av sykdom i leddet. Men jeg kan ikke si det sikkert.

Kanskje noen andre sonen folk har hørt om dette?

Lykke til hos veterinæren ihverfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jegvar bare interessert i å høre forskjellig skal komme tilbake til hva vetrinæren sier når Maja har vært der. Så her er det lov til å komme med tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik væskefylt pose? Det hadde den ene huskyen på skolen jeg gikk på i fjor. Jeg viste det til læreren vår, men han sa det ville gå vekk av seg selv etter en liten stund og at det ikke var noe farlig :) Og det gjorde det. Hva det er vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bc med det samme, tennisalbue kalte veterinæren det, og sa det ville gå over av seg selv. Og det gjorde det også, når han fikk litt tid mellom hver agilitytrening-/konkurranse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hehe det har vart en stund og går ned når hun er i ro men kommer når hun blir turet på vanlig vis. Har ikke hastet med det siden hun ikke var smertepåvirket. Kan da ikke slutte å gå tur med damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...