Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdal 18 og 19 juni

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Hvem skal, og hvor skal dere bo? Jeg har fått vite at man ikke kan bo ved utstillingsområdet i år pga byggearbeider. Altså må man finne seg en campingplass. Hvilken er nærmest utstillingsområdet tro? Jeg trenger bare en stikkontakt til campingvogna jeg, har ikke så store krav ellers.

Guest Dratini
Skrevet

Om sambo har fri så skal jeg opp og stille fôrtispa vår på lørdag, dommeren på søndag stiller vi ikke for (hva er det med de norske klubbene egentlig? Så raskt en dommer er godkjent for en rase så skal han/hun brukes av "alle" klubbene som arrangerer utstillinger :getlost: Kan jo være greit med litt forandring sånn egentlig) Kjører frem og tilbake.

Skrevet

Jeg skal! På søndag dømmer han som ga Oliver BIR på Sunndalsøra :ahappy:

Fredrik kommer også oppover. :)

Vi overnatter på Solly camping, kjempekoselig plass et par minutter fra utstillingen.

Skrevet

Jeg skal, bor på Oppdal ;)

DU har breesgård camping og festa camping som er et kvarter unna, halsetløkka som er 5-10 minutter unna, vekve må vel være det hyttetunet, det er bare noen få minutter unna. Magalaupet camping og smegården er maks 10 minutter unna. Om du googler litt så finner du flere :) Breesgård og Festa er iallefall veldig trivelige :-)

Skrevet

På Vekve har det vært fullt den helgen lenge.

Jepp, vi booka hytte når vi var der i fjor vi! Det var vel fullt før helga var over.

Skrevet

Jeg skal! På søndag dømmer han som ga Oliver BIR på Sunndalsøra :ahappy:

Fredrik kommer også oppover. :)

Vi overnatter på Solly camping, kjempekoselig plass et par minutter fra utstillingen.

Nå har vi fått plass til campingvogna på Solly vi også. :)

Guest Dratini
Skrevet

3 hoffer på lørdag og 1 på søndag... Hva kan det skyldes mon tro?

Skrevet

Det er hele èn valp og èn voksen engelsk bulldog påmeldt begge dagene. Men skal bli spennende lell å høre hva dommerene sier om Nomi :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...