Scarlet Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Da har jeg endelig fått lagt ut julesiden Det ligger en link på førstesiden til årets juleside http://www.scarlet-red.com
Silje Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Næmmen, har du gjort det i dag!? Flinking, med vondt i øyet og alt!!
Line_ Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Jeg så ikke så mye forskjell annet enn banneret jeg :oops: Er det bare meg?
tuppetroll Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Fant heller ikke noe link til en juleside... banneret er jo fint da
Basse Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Julesiden var kjempefin den Dere finner julesiden ved å trykke på den bittelille skrivften som står under bildet med "signer gjesteboken"
Scarlet Skrevet 4. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Næmmen, har du gjort det i dag!? Flinking, med vondt i øyet og alt!! Var kjempefornøyd at jeg ble ferdig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar