Henriette Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Siden vi er i gjøvik noen dager på dyrlege tur så måtte jo jackie få bade litt i Mjøsa Bilda ble ikke noe bra, men de er kule uansett Loch Ness monsteret er observert i Mjøsa Yiiihaaa HappyFlat I can flyyyy Og lille Brodd ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Haha, herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Haha det første bildet altså! Kjempebra! Ingen tvil om at hun er glad i vann ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 ÆÆÆÆææææh! Nessie! Hihi, herlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Hey! Vi er jo her, og vil gjerne ha badeopplæring! Sender deg en PM med nummeret mitt, jeg. Så kan vi møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Ja det vil vi vettu:) Jackie er virkelig alltid klar for bading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Kan du i morgen en eller annen tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Imorgen skal gå bra ja:) sender melding senere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar