Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis hjemmeside, hvilke tjenester finnes, og er best?

Recommended Posts

Jeg skal lage en hjemmeside, og tenker å bruke en gratis nettbasert tjeneste. Men hvilken? Jeg synes ikke wordpress blir "hjemmesidete" nok, blir mer som en blogg, uansett oppsett egentlig(?), finner iallefall ingen temaer jeg blir fornøyd med.

Denne siden skal se seriøs ut.

Jeg har prøvd weebly.com nå, og det er forsåvidt noe slikt jeg er ute etter, men det tuller seg jo bare til hele tiden, henger seg opp, og finner heller ingen temaer jeg er 100% fornøyd med.

Finnes det noen andre slike enkle programmer? Etter jeg har satt den opp og utformet den må den kunne oppdateres av folk som ikke er veldig erfarne på slikt. Det må heller ikke være reklame. På weebly er det en footer med link til weebly, og det er ok, men må ikke være mer enn det.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

eller så er det webs.com, Wix synes jeg har mange fine design, men det tar tid å loade. og folk med mindre bra pc klarer sjeldent å lese denne siden. Har laget en selv på wix men min far klarer ikke lese den når han er på jobb Og den er veldig treig på å loade.

Her er ett eksempel (Min side)

Hobby fotograf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes wordpress er veldig grei jeg også, min er en blanding mellom hjemmeside og blogg. Wordpress vill nok ikke funke opptimalt som kun hjemmeside. Men jeg bruke den som kun hjemmeside på mitt kaninoppdrett. Ellers er jeg enig med deg i layouter i wordpress, blir aldri 100% fornøyd med noen jeg eller, er alltid etter eller annet som ikke ser riktig ut :P

123hjemmeside synes jeg hardt og brutalt ser uprofesjonelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Kristiin om 123hjemmeside. Det er dyrt, alle sider er like, og det er rett og slett ikke pent, eller særlig leservennlig. Så nei, det er nok uaktuelt altså, men takk for forslag likevel :-)

Jeg jobber med siden på wordpress nå, så får bare ha det der midlertidig, sliter litt med å finne noe jeg er fornøyd med... jeg synes det er best å lage selv med frontpage, totalt utdatert program, men funker fett for min del... men ja, det må være lett for andre å oppdatere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Kristiin om 123hjemmeside. Det er dyrt, alle sider er like, og det er rett og slett ikke pent, eller særlig leservennlig. Så nei, det er nok uaktuelt altså, men takk for forslag likevel :-)

Jeg jobber med siden på wordpress nå, så får bare ha det der midlertidig, sliter litt med å finne noe jeg er fornøyd med... jeg synes det er best å lage selv med frontpage, totalt utdatert program, men funker fett for min del... men ja, det må være lett for andre å oppdatere og.

Er det til deg selv eller andre du lager nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...