bellaa Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Da nærmer det seg agilitystevne i Stavanger. Jeg vet Team Bella gleder seg ihvertfall Flere her inne som skal?
soelvd Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Da nærmer det seg agilitystevne i Stavanger. Jeg vet Team Bella gleder seg ihvertfall Flere her inne som skal? Vi vurderer å reise for å kikke og sosialisere:D
bellaa Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Vi vurderer å reise for å kikke og sosialisere:D Ja det er kjempe fin trening for hunden Bare husk det er ikke alle som ønsker hunden deres skal hilse før de skal inn i ringen. Vet det er over 80 hunder påmeldt både i agility og hopp så det blir nok masse spennende å se på for tilskuere:)
soelvd Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Ja det er kjempe fin trening for hunden Bare husk det er ikke alle som ønsker hunden deres skal hilse før de skal inn i ringen. Vet det er over 80 hunder påmeldt både i agility og hopp så det blir nok masse spennende å se på for tilskuere:) Pleier å ta henne med når det er sånt i nærheten Men sitter som regel et stykke unna hundene som suser inn og ut av banen - da er nemlig fokuset fort borte.. Hihi Men fin kombo, hun får sosialisert seg, trent kontakt i vanskelig miljø, etc og matmor får lært masse av å kikke på andre..
Linepip Skrevet 16. Mai 2011 Rapporter Skrevet 16. Mai 2011 Da nærmer det seg agilitystevne i Stavanger. Jeg vet Team Bella gleder seg ihvertfall Flere her inne som skal? Jupp, vi skal
soelvd Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Skrevet 17. Mai 2011 Ble ikke noe på oss. Skal i stede på nybegynnerkurs i agility! Hurra
bellaa Skrevet 20. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2011 Da er det straks helg og snart agilitystevne
giggi Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 Noen som vet når dette starter, å om det skal være på åsen, der SBK holder til ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar