SiriEveline Skrevet 16. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2011 Flott med oppdateringer, det gir utrolig god verdi for tråden (og evt. andre nybegynnere som leser den) samt at det er veldig gøy å høre at ting går fremover! Utrolig spennende tid, den å bli kjent med valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krølltopp Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Nåja, det uthevede stemmer ikke. Om du bruker vanlig eddik tar den absolutt all tisslukt vekk Mye billigere og lettere å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krølltopp Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Hjelper å gå på samme plass den første tiden, men det går seg nok til;) Og ja..Eddik er en fin luktfjerner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krølltopp Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Dette med eddik, det fungerte IKKE på Milou :rolleyes2: Det var i en annen sammenheng da:jeg hadde nemlig lest her tror jeg at hunder hatet dette, og dynket derfor båndet mitt med eddik (dette var dog uttynnet med vann), men Milou (som aldri var noe særlig opptatt av båndet til å begynne med) fattet da interesse for båndet og begynte å slikke og bite på det Albertine: alltid godt tegn når hun gjør mer fra seg ute enn inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albertine Skrevet 27. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2011 ...og her ligger jeg nyoperert med valp som trenger mange lufteturer... Stakkars mannen som må styre med tre unger i tillegg. Dette kan bli en skikkelig utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 27. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2011 ...og her ligger jeg nyoperert med valp som trenger mange lufteturer... Stakkars mannen som må styre med tre unger i tillegg. Dette kan bli en skikkelig utfordring. Oj, hva har skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar