Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 4. og 5. Juni

Enits

Recommended Posts

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk :ahappy:

Bare 10 stk i kl.2 jo! Da satser vi på å komme på topp 10 :lol: Regner med en 10.plass :icon_redface:

Men 14 hoffer :blink: Åherre, det er mange... Gruer meg! Nå er vel ikke alle de juniorer da, men så mange som kommer til å se oss :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siri, kan jeg sitte på med deg fra togstasjonen i drammen til utstillingen? =)

Det skal vi nok klare ja :) Meeen reiser ikke du fra Oslo? For da hadde Lysaker vært enklere å hente deg på?

Det går så fint så Marianne! :) Du og Günther skal jo bare ha det gøy i ringen sant!? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi nok klare ja :) Meeen reiser ikke du fra Oslo? For da hadde Lysaker vært enklere å hente deg på?

Det går så fint så Marianne! :) Du og Günther skal jo bare ha det gøy i ringen sant!? :aww:

Jo det skal jeg. hvor er lysaker? :P *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skal jeg. hvor er lysaker? :P *ler*

Litt usikker på rekka av stasjoner, men er vel Oslo S - Nationaltheatret - Skøyen - Lysaker, eneste er at du må sette deg på et lokaltog, for at det skal stoppe på alle stasjonene. Evt. kan du jo bare ta T-bane opp til Eiksmarka (her jeg bor) (linje 2 Østerås). Begge deler går ifra Oslo S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på rekka av stasjoner, men er vel Oslo S - Nationaltheatret - Skøyen - Lysaker, eneste er at du må sette deg på et lokaltog, for at det skal stoppe på alle stasjonene. Evt. kan du jo bare ta T-bane opp til Eiksmarka (her jeg bor) (linje 2 Østerås). Begge deler går ifra Oslo S.

Ja det er også en mulighet. Kan vi ikke snakke om det når vi treffes 2. juni? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er også en mulighet. Kan vi ikke snakke om det når vi treffes 2. juni? =)

God idé :)

Glemte helt at jeg skal stille Iver, 23 engelsk settere, grei mengde det egentlig.. spennende å se hvor mange som dukker opp på spesialen dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag eller søndag?

Søndag

Ser ut som vi kan være der 08:20 om vi tar toget kl 7. evt 09:34 men da blir det vist veldig kort å rekke det ble jeg fortalt.

Så om noen soniser nord for lørenskog som evt skal så er det en som lbir fryktelig glad :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp 31 langhåret collier stakkars Ebba :lol:

Bedømmelsen begynner klokken 09.00 også står det at din fremmøtetid er 10.00 er det da jeg skal møte opp?

Blir helt rar av alt det som står på pmn jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp 31 langhåret collier stakkars Ebba :lol:

Bedømmelsen begynner klokken 09.00 også står det at din fremmøtetid er 10.00 er det da jeg skal møte opp?

Blir helt rar av alt det som står på pmn jeg :whistle:

kl 10 :)

kl 9 starter det i ringen din. du må være der innen 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag

Ser ut som vi kan være der 08:20 om vi tar toget kl 7. evt 09:34 men da blir det vist veldig kort å rekke det ble jeg fortalt.

Så om noen soniser nord for lørenskog som evt skal så er det en som lbir fryktelig glad :whistle:

jeg kan hvertfall plukke opp i Drammen :) regner med basenji har fremmøte 10? fikk ikke åpna linken jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...