Sunlily Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Skrevet 8. Mai 2011 Er det noen som kunne tenke seg en langtur i sommerferien? Telttur eller noe slik? Holder til i Alta/Tana, og skal hjem til sommeren. Det er mulig at vi flytter til Pasvik i løpet av kort tid, men, men.. Meld i fra om det er noen form for interesse! :rolleyes2:
Snickers Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Skrevet 8. Mai 2011 Jeg og Timmi kunne godt tenkt oss å bli med på en tur. Vi bor i Kautokeino.
Sunlily Skrevet 10. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 Så flott! Da blir det i hvert fall oss da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar