MiO Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Skrevet 7. Mai 2011 Selv om det bare er vår og lenge til høsten (heldigvis) så tenkte jeg å være litt i forkant, og ha refleksvesten klar. Kjøpe nå, før alt det fine blir utsolgt :-) Dette er en fôret vest, type litt "boblejakke-aktig" og den satt knallgodt på. Egen lomme til mobilen foran. Jeg er i størrelsesorden vanligvis small, men enkelte ganger medium, og denne refleksvesten i str medium passet akkurat. Det står i nettbutikken at de er litt små i størrelsen, og det stemmer. Knallfin vest som jeg gleder meg til å bruke! Slipper den "veivesen-gule" refleksfargen som vanligvis brukes på sånne plagg. Denne er rosa og feminin og jeg syns det er fint! Fôret boble-refleksvest fra Hööks
borderen Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Skrevet 7. Mai 2011 Over 600,- for noen reflekser?! Nei takker meg til gratis reflekser jeg kan feste på alle slags plagg hilsen gjerrigknarken
Djervekvinnen Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Skrevet 7. Mai 2011 Ja den var veldig fin, men er enig i over her at den var litt dyr ja. Selv bruker jeg bare vanlig refleksvest til en 50 lapp. Men den er jo litt penere den du la ut bilde av
Renate A Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Skrevet 7. Mai 2011 Den var kul, men syntes den var i dyreste laget jeg også
Krilo Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Skrevet 7. Mai 2011 den var fin har lyst på den rosa fra hurtta lifeguard jeg da, i en dyrebutikk i nærheten koster den "bare" 600,- men har en samboer som synes det er tullete med sånnt noe, kan jo bare bruke vanlig sier han (teiten ), spørs om jeg ikke sniker meg til den når jeg er på shopping uten han i løpet av sommeren ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar