~Marlene~ Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 mira er rar, hun tygger ikke tørrfor kulene men svellger dem hel :? er det farlig??? hun er en real matmons å kan tilogme ete tomat, agurk, kål. purre POTET!!! hun eter ALT!!!
Monika! Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Sånn er lucas og, når han får godbit er de borte på 1 sekund. har ikke tid til å tygge, kan jo hende de får mer etterpå
MarieR Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 ask sluker emsteparten av foret helt han og, men tygger noe av det er det boksmat han får s tgger han hvertfall ikke! sluker det i seg
Djervekvinnen Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Det gjorde in hund også før. Var som å se ho svelge popocorn hele. Så jeg har gitt ho med vann i, så det ikke blir så hardt, og mer vann i slik at hunden ikke kan sluke så fort. Tror det er en typisk valpeting det der. for min vokste det av seg. Men et tips er å finne en stor stein og legge i skålen. Da må hundn jobe litt rundt den. Eller gi tørrforet i en aktivitetsball.
shira Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 sean var likens før, er nesten sluttemed det, men glemer seg av og til å svelger maten hel
Ingvild Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Tinka rekker ikke å tygge det før det ligger i magen.
Baby Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Oscar gjorde også det når han var valp.
Jeampi Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Kan ikke tenke meg at det er noe godt for magen vel å få hele fórkuler :? Har du prøvd å knuse maten før du gir hunden det?
Benedicte Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Surprise, surprise, Cita sluker maten
Maria Skrevet 5. Desember 2005 Rapporter Skrevet 5. Desember 2005 Chessea sluker maten så fort at den setter seg i halsen.. Vi må gi henne litt og litt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar