Kaja Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Tesh har fått beskjed av vet. at hun skal holdes helt i ro i 10 dager. og da mente hun helt i ro, ikke gå så mye inne heller, bare ligge å slappe av. Ut å tisse, inn igjen. Hun har fått flere bein, men vil ikke ha, og hun hopper å spretter når vi er ute å tisser fordi hun har så sinnsykt med energi. Hun har ikke særlig vondt så hun ser jo hvertfall ikke grunn til å være rolig. Kan jo ikke bære henne på tur heller (for intrykkene sin skyld) 33 kg blir tungt i lengden Så, tips til aktivisering uten å bevege seg? haha..
Djervekvinnen Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Fyll en kong med noe godt, eller gi margbein. Eller ut å kjøre tur i bilen og se ut av vinduet. Da får de en følelse av å være ute, selv om de ikke er i aktivitet. Ta med et pledd og gå ut på plena og sitt der med hunden i bånd og la den lukte i lufta og se på det som skjer. Det er veldig vanskelig å unngå bevegelse på unge hunder. Vet det godt selv da Nitro brakk foten ved 4 mnd alder, og måtte være iro i flere måneder etterpå.
Snickers Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Djervekvinnen hadde gode råd, spesielt den med å kjøre bil Ellers, om du har begynt med det da, kan du klikketrene inn noen triks, f.eks balansere godbit på snuten Dette lærte jeg min valp på perioden da han måtte gå med bandasje etter å ha brukket foten.
Kathja Skrevet 30. April 2011 Rapporter Skrevet 30. April 2011 Du får bruke en barnevogn og trille en tur http://www.yourpetramp.com/petstrollers uff ikke morro når vovva må være i ro men har ton med energi. Kong som du fyller med forskjellig snop er fint,jeg mixer til forskjellig og fryser den.Da bruker bikkja litt lengre tid
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar