Toya Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Alle hundevenner i drammen og området rundt Drammen , kan dere holde øynene åpen for en Tricolor langhårscollie hannhund? Han lyder navnet Sean. Han ble solgt i sverige i går og de nye eierene presterte og slippe han løs - og fikk ikke fatt i han igjen. Han er litt sky av seg - og sikkert veldig redd. Om dere ser han eller får tak i han - ring 92054510 så vidreformiddler jeg informasjonen videre! han ble sist sett i mellom 22-23,00 den 17 april på Drammensbadet på marinlyst! Vi var ute og lette etter han i går - men uten hell - skal ut igjen i kveld! Så om noen føler seg kallet til å hjelpe oss med letingen - ta kontakt - alle monner drar! Therese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Jeg jobber dessverre i morgen, men om jeg ser noe lignende rundt jobben (gulskogen) skal jeg passe på å si ifra hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Jeg skal holde øynene oppe sånn i tilfelle han har gått langt og kommet seg til Sande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 takk jenter vi fant han ikke i kveld heller begynner og bli riktig så bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Har du et bilde e.l. av han? Tenkte legge ut på facebook, kjenner mange i Drammen så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Hvis noen i nærheten av meg skal så blir jeg gjerne med og leter jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Hvis noen i nærheten av meg skal så blir jeg gjerne med og leter jeg.. har du mulighet i morgen? jeg kan komme og hente deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 har du mulighet i morgen? jeg kan komme og hente deg jeg Det spørs litt når i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 tror Kristin og kanskje skal nedover Vi har planer om å dra herfra tidlig sånna t vi får lett lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Jeg skal opp til foreldrene mine etterpå, kan gå en tur oppover blåsteinsbakkene (opp mot landfalltjern) og kikke godt etter, har valp som dilter etter meg, så finner jeg han har jeg muligheten til å putte han i bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Jeg er i Drammen ut påska, skal følge godt med! Lagt ut beskjed til folk på facebook at de må se etter en collie. Håper virkelig han blir funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Ingen som har sett han de siste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 takk dere Jo han er observert oppe ved landfalltjern - og nederste parkeringen der ett par ganger samt innover mot Tverken for dere som er lokal kjent Om noen av dere finner og får tak i han Ring meg på 92054510 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Jeg veit ikke heeelt hvor det ligger i forhold til spiralen, men jeg skal ihvertfall gå tur i området ved spiralen i morgen. Kan ta med et ekstra bånd just in case Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 det er litt lengre mot solbergelva i skogsvei - står skilt til landfallstjern rett før du styrer opp mot spiralen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Okay! Men da kan vi jo håpe at han har snudd og gått mot spiralen og tilfeldigvis møter på meg Er jo ihvertfall ikke veldig langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 ved tverken og landfalltjern ja. Jeg skal oppover dit i morgen jeg, så da skal jeg se etter han. Mulig han kommer ned mot meg også da, bor i området nedenfor spiralen. Skal notere nummeret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Forsatt savna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Han er funnet nå, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Han er funnet ja. Ble funnet 23 eller 24 april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Så fint Kanskje noen vil fortell litt om det? Det er så trist med hunder som blir borte, så vi trenger jo å få høre når det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar