Jump to content
Hundesonen.no

Tricolor Colliehannhund mistet i Drammen

Toya

Recommended Posts

Alle hundevenner i drammen og området rundt Drammen , kan dere holde øynene åpen for en Tricolor langhårscollie hannhund? Han lyder navnet Sean. Han ble solgt i sverige i går og de nye eierene presterte og slippe han løs - og fikk ikke fatt i han igjen. Han er litt sky av seg - og sikkert veldig redd. Om dere ser han eller får tak i han - ring 92054510 så vidreformiddler jeg informasjonen videre!

han ble sist sett i mellom 22-23,00 den 17 april på Drammensbadet på marinlyst!

Vi var ute og lette etter han i går - men uten hell - skal ut igjen i kveld! Så om noen føler seg kallet til å hjelpe oss med letingen - ta kontakt - alle monner drar!

Therese

Jeg skal opp til foreldrene mine etterpå, kan gå en tur oppover blåsteinsbakkene (opp mot landfalltjern) og kikke godt etter, har valp som dilter etter meg, så finner jeg han har jeg muligheten til å putte han i bånd.

takk dere

Jo han er observert oppe ved landfalltjern - og nederste parkeringen der ett par ganger

samt innover mot Tverken for dere som er lokal kjent

Om noen av dere finner og får tak i han

Ring meg på 92054510 =)

ved tverken og landfalltjern ja. Jeg skal oppover dit i morgen jeg, så da skal jeg se etter han. Mulig han kommer ned mot meg også da, bor i området nedenfor spiralen. Skal notere nummeret ditt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...