-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Her har det vært dårlig stell i år 😂🙈 Mål for 2024; - Ta SL2 på ukjent bane - Ta IGP2 og IGP3 på hjemmebane - Ikke ha de samme feilene i lydigheten igjen ( tjuvstart på apport og satt seg ikke på sitt under marsj) - Bli enda bedre på spor (få over 90 i spor på prøver) - Bli enda flinkere til å trene henne fysisk Jeg har hatt et år med lite energi og litt lav motivasjon, så vi har ikke gått en eneste prøve. Jeg har trent MASSE på å ikke tjuvstarte på apport, og trent en del spor siste måneden. Men har egentlig vært dårlig på spor i år. Vi har ikke trent mer fysisk enn vanlig. Men har vært litt flinkere i det siste, og har begynt å fore mer med rått, så synes hun ser bedre ut enn vanlig nå. Det jeg fikk gjort i år som egentlig ikke var planlagt var å delta på en del kurs, for å fylle opp litt i kunnskapen og trenings teknikker. Mål 2025; - Ta IGP2 og 3 - få over 90 i spor - Holde henne i den formen hun er i nå De andre i treningsgruppa mi mener jeg skal være med på NM, men da er det veldig mye som skal klaffe! 😂🙈🤯🤯🤪
-
Av Wilhelmina · Skrevet
Mål 2024: Nosework - Trene inn en tydeligere markering - Delta på merkeprøver - Gå kurs - Kanskje starte NW1? Jepp, alt dette gjorde vi, men resultatene var det så som så med 🙈 Mål 2025: Gi frøkna så god livskvalitet som mulig den tiden hun har igjen. -
Av Wilhelmina · Skrevet
Ja, hun skal inn og fjerne svulsten på tirsdag, den ligger veldig overfladisk på leppa/i munnviken så det er jo et betydelig mindre komplisert inngrep enn en blokkert spyttkjertel ville vært. Men vi vet jo ikke om det er spredning, i så fall er det mye dårligere prognoser som krever såpass omfattende og risikable inngrep at det utsetter jeg ikke en 13-åring med dårlig hjerte for. Hun har heldigvis ingen symptomer på kreft, så jeg har jo et ørlite håp om at hun kjemper seg gjennom dette også. Livsviljen er det i hvert fall ingenting å si på
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar