Gå til innhold
Hundesonen.no

Gikk rundt med fører og 4hunder

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Æsj! Første som møtte meg på FB i stad var det oppslaget. :blink: Og den første jeg tenkte på var Caroline når jeg så hundene. Blir rent skjelven jeg, selv om jeg ikke har møtt Caroline i RL.

Godt å lese at det har gått bra med henne og hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vi satt og pratet på kurset istad at vi var bekymret for Caroline og lurte på hvordan det gikk siden alle hadde jo fått med seg hun satt fast på fjellet. Også nå dette, bra alt går bra!

Ja! Uff, vi skulle bare visst, men jeg vi hadde vel bekymret oss mye mer om vi visste dette.

Oi, nå fikk jeg skikkelig klump i magen da jeg så bilen og hundene! Godt å høre at det gikk bra iallefall!

Jeg også! Skjønte med engang at det måtte være Caroline!

Stor klem altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, blei helt skjelven når jeg så bilen og bikkjene, selv om jeg igrunn ikke kjenner Caroline.

Så bra det gikk bra med dem! Må ha vært en skummel opplevelse!

og nå skjønte jeg hvorfor ikke Tibra og Avalon blei BIR og BIM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger inne og sover. Alle har det bra og fint og flotters og alt det der. Bilen skal bli spiker, men men. Drit i bilen! :DHun har en leiebil større enn enn ett roms leilighet! :lol:

Det var da enda godt! Så dette først nå, så jeg fikk hjertet fullstendig i halsen. Så bra hun har fått lånt seg en leiebil da, og at det gikk bra med alle. Herregud så skummelt :(

PUH! Glad jeg så denne tråden etter det er klart at det gikk bra :blink: huff, for en opplevelse...

Guri du skremte vettet av meg!

Nettet var så ustabilt her i går, så jeg droppa helt å følge med på noen ting. Derfor ble jeg ikke klar over dette før nå. Sitter her og passer på skattene hennes, og må summe meg litt siden det er to min siden jeg fikk greie på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger inne og sover. Alle har det bra og fint og flotters og alt det der. Bilen skal bli spiker, men men. Drit i bilen! :D

Hun har en leiebil større enn enn ett roms leilighet! :lol:

Så godt å høre at hun og hundene faktisk har det bra... :ahappy: Sånt er så skummelt altså :hmm:

Jeg sender over en klem til jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...