Gå til innhold
Hundesonen.no

Gikk rundt med fører og 4hunder

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Æsj! Første som møtte meg på FB i stad var det oppslaget. :blink: Og den første jeg tenkte på var Caroline når jeg så hundene. Blir rent skjelven jeg, selv om jeg ikke har møtt Caroline i RL.

Godt å lese at det har gått bra med henne og hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vi satt og pratet på kurset istad at vi var bekymret for Caroline og lurte på hvordan det gikk siden alle hadde jo fått med seg hun satt fast på fjellet. Også nå dette, bra alt går bra!

Ja! Uff, vi skulle bare visst, men jeg vi hadde vel bekymret oss mye mer om vi visste dette.

Oi, nå fikk jeg skikkelig klump i magen da jeg så bilen og hundene! Godt å høre at det gikk bra iallefall!

Jeg også! Skjønte med engang at det måtte være Caroline!

Stor klem altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, blei helt skjelven når jeg så bilen og bikkjene, selv om jeg igrunn ikke kjenner Caroline.

Så bra det gikk bra med dem! Må ha vært en skummel opplevelse!

og nå skjønte jeg hvorfor ikke Tibra og Avalon blei BIR og BIM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger inne og sover. Alle har det bra og fint og flotters og alt det der. Bilen skal bli spiker, men men. Drit i bilen! :DHun har en leiebil større enn enn ett roms leilighet! :lol:

Det var da enda godt! Så dette først nå, så jeg fikk hjertet fullstendig i halsen. Så bra hun har fått lånt seg en leiebil da, og at det gikk bra med alle. Herregud så skummelt :(

PUH! Glad jeg så denne tråden etter det er klart at det gikk bra :blink: huff, for en opplevelse...

Guri du skremte vettet av meg!

Nettet var så ustabilt her i går, så jeg droppa helt å følge med på noen ting. Derfor ble jeg ikke klar over dette før nå. Sitter her og passer på skattene hennes, og må summe meg litt siden det er to min siden jeg fikk greie på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger inne og sover. Alle har det bra og fint og flotters og alt det der. Bilen skal bli spiker, men men. Drit i bilen! :D

Hun har en leiebil større enn enn ett roms leilighet! :lol:

Så godt å høre at hun og hundene faktisk har det bra... :ahappy: Sånt er så skummelt altså :hmm:

Jeg sender over en klem til jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...