Taz Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 I dag var jeg, Silje og Gunn (Pluss noen til) på tur i Melsheia. Det var en kjekk tur og jeg tok MANGEN bilder. Natur Coca På vei opp. Søte Mala Lang vei opp Utsikten Love Nesten på toppen Gunn og Silje bruker lang tid Leke litt Diego Mangen Sheltier, Diego eneste hund som ikke var Sheltie Hvor er Diego? Raven. Ehh. Ett ikke så pent bilde av Diego Sheeba. Sheltie, Sheltie, Sheltie. Snart er Diego også en. Posere Enya poserer Leah? Natur Prøvde å stille opp Raven Så var vi på vei ned igjen Diego poserer igjen Shelties Søte Enya Enya går fot "Der oppe var vi" Og enda ett poseringsbilde av Diego
Silje Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 fult i fult av sheltier Det bildet av Raven var jo nyydelig da!! (det inni jakken til Linda! ) Mobber du meg? brukte jeg så lang tid på å komme opp! Jeg som har VM i kondis!
Anne Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Mangen fine bilder :mrgreen: Diego tror vel han er en shelti Hvor parkere dere? Kunne godt tenkt meg å gå den turen...
Silje Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Mangen fine bilder :mrgreen: Diego tror vel han er en shelti Hvor parkere dere? Kunne godt tenkt meg å gå den turen... Kjør forbi Speiderhytta og SI hytta (heter den det mon tro?) og så parkerer du på nærmeste parkeringsplass! Fjellet er opp til venstre fra veien!
Monika! Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Så nydelige bilder mange sheliter. også diego da
Maria Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Nydelige bilder Utrolig flotte alle hundene så!! Raven er til å spise opp!!! Verdens nydeligste!! =D>
charlotte Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Så fine bilder!! Det er alltid gøy å se på bilder av andres hunder
Renate A Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Så morro å se turbilder, tror dere det klør i meg etter å ikke ha gått på tur med Chicka på en uke pga skaden?? Blir nesten litt gal her. Tror Sheeba er en av de nydeligste hundene jeg noen gang har sett, liker så godt fargen hennes. Love
Djervekvinnen Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Kjempefine bilder! Og så flott vær! Og ikke snø! Kan det blir bedre? sukk! *misunne*
Line_ Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Så nydelige bilder og hunder!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan kamera bruker du Trine? (gjerne en link til det, sier med ingen ting med navn )
Toya Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 kjempe søte bilder av kjempe søte hunder
Jeampi Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Nydelige bilder! På det ene bildet måtte jeg faktisk lete lenge før jeg så rumpa på diego :oops:
Hanne92 Skrevet 3. Desember 2005 Rapporter Skrevet 3. Desember 2005 kjempe fine bilder og nydelig hunder Love
Tini Skrevet 3. Desember 2005 Rapporter Skrevet 3. Desember 2005 Fine bilder.. Mange små vovviser ja.. hihi
Synne N Skrevet 3. Desember 2005 Rapporter Skrevet 3. Desember 2005 Kjempe fine bilder. Diego blenda jo helt inn med sheltiene på noen av bildene
Taz Skrevet 4. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Så nydelige bilder og hunder!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan kamera bruker du Trine? (gjerne en link til det, sier med ingen ting med navn ) Jeg bruker Canon EOS 350D. Legger til en link. http://www.canon.no/eos350d/index.asp
Taz Skrevet 4. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Nydelige bilder! På det ene bildet måtte jeg faktisk lete lenge før jeg så rumpa på diego :oops: Det som var så løye/morsomt med det bildet.. Diego har samme farge som en Sheltie, så han blender inn noen ganger.
Wheaten terrier Skrevet 4. Desember 2005 Rapporter Skrevet 4. Desember 2005 Det kryr jo av sheltier! Så fine de var alle sammen, også Raven da!Nydelig!!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar