Stine Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Herregud så nudelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Herregud så nudelig Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Tuseeen takk Du får glede deg til treninger hos Maria :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELH Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Jasså, du har kjøpt valp av Astrid Vi studerte samtidig på Ås. Har fulgt med litt på kullet via facebook. Morsomme navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Jasså, du har kjøpt valp av Astrid Vi studerte samtidig på Ås. Har fulgt med litt på kullet via facebook. Morsomme navn. Ja, det er i mine øyne det mest lovende kullet jeg har sett på münsters i Norge, og rett og slett stor grunn til at jeg faktisk satser på münster Så morro! Blir nok masse oppdateringer av Yaris her Ja jeg digger navnene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Har du fått valpen hjem nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Har du fått valpen hjem nå? Ikke helt enda, men i løpet av helgen som kommer, flytter gutten inn Gleder meg veeeldig nå kjenner jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Jeg vil kooose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Jeg vil kooose Du får glede deg til fredag da blir det kos, mot at jeg får kose grandis!! Nå er det under 24timer til jeg har et stk Yaris i fanget! Og det feirer jeg ved å legge ut film av oppdretter som trener innkalling med dyret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 åååå skal Yarisen bli med på treff da blir det kosefæst;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 åååå skal Yarisen bli med på treff da blir det kosefæst;P Så lenge alle lover å ikke kidnappe ham såh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. April 2011 Rapporter Share Skrevet 20. April 2011 Ikke kikk i den blå bilen om du ikke finner han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Så bra at oppdretter leker med valpene, er ikke alle fuglehundoppdrettere som legger særlig vekt på den biten. Gleder meg til å se flere bilder når du har fått han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts