Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT 1 april 2011 - Synnøve

Synnikken

Recommended Posts

Min 1 April var veeeldig avslappet :)

9:30 Jeg står opp, og første jeg gjør er å tisse:

IMG_0372.jpg

10:00 Pusser jeg tenner

IMG_0373.jpg

11:00 ish har jeg akkurat vasket over stuegulvene

IMG_0374.jpg

12:00 Velfortjent sofaavslapping etter endel rydding og vasking

IMG_0377.jpg

13:00 Lufter hunder og er stadig imponert over parkeringene til folk i hagen her.

IMG_0378.jpg

Faktisk så imponert at jeg måtte ta to bilder.

IMG_0379.jpg

14:00 ish dusjet jeg!

IMG_0381.jpg

15:00 var jeg ferdig dusjet og tørket sånn halveis, så da gikk vi på nabodate til den nye naboen vår. Gustav den Engelske bulldogen.

IMG_0383.jpg

16:00 Går jeg den lange veien fra leil min (den grå trappen til høyre på huset) til hit hvor jeg står når jeg tar bildet. For å spise middag hos mamma :heart:

IMG_0384.jpg

17:00 pakker inn pakkesang til bursdagskusinen

IMG_0385.jpg

18:00ish ventet jeg på Cattn var påvei opp.. Mens vi ventet på henne fant vasken (jada Cattn, blandebatteriet) ut at det ville avgå med døden.

IMG_0386.jpg

19:00 ish, Er ankommet huset jeg passet for helgen.. Er dyypt nedi søppeldynga snopeboksen!

IMG_0389.jpg

20:00 isj, ser på Norske Talenter ellernoe sånn og ler av petra som er meget rar..

IMG_0387.jpg

21:00 Cattn knusekoser :wub:

IMG_0390.jpg

22:00 Leker litt med hundene på stuegulvet, Hadde åtte hunder der i helgen :)

IMG_0391.jpg

23:00 Boris og Lilla har tatt kveld :)

IMG_0392.jpg

Etter dette glemte jeg bilder men men! syns jeg var flink jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...