Anette Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 Jeg har da bare tatt bilder med mobilen og har hatt en lat dag kl 8 Stappet sutrende hund inn i bur, eller, hun går inn frivillig da, jeg bare åpner døra. Også sov vi litt mer kl 10 ga opp soving og begynte å fikse mer branngele og nytt kompress på håndleddet kl 11 dusjet jeg og spiste frokost kl rett før tolv så vi på dogs 101 på animal planet med corgi! like etterpå ble jeg torturert kl 13 så gikk Allan og Thorstein til festningen mens jeg ryddet hjemme kl 14 Vel hjemme haadde vi happy dog kl 15 sa PC-en til Thorstein poff og vi løp litt rundt, så da tok jeg bilde av Amiga istedenfor kl 16 miniluftet vi Amiga før vi tok bussen til byen for å spise ute kl 17-18 Var vi på Graffi og koste oss kl 19 støvtørket vi PC og koste hund kl når nytt på nytt var Amiga sovende i sofaen hos Thorstein Resten av kvelden så vi på TV/nerdet på laptoper så ingen fler bilder tatt Hvorfor havner EFIT på kjedelige dager?
SoppenCamilla Skrevet 2. April 2011 Rapporter Skrevet 2. April 2011 Hahahaha, jeg syns også det alltid er sånn! Gidder ikke ta bilder, for jeg har en så kjedelig dag uansett.
Anette Skrevet 2. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2011 Hahahaha, jeg syns også det alltid er sånn! Gidder ikke ta bilder, for jeg har en så kjedelig dag uansett. ja ikke sant, også føler jeg ikke for å poste engang for Ingvild tar så fine bilder Men fikk spammet Amiga bilder da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar