Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med "vis sist leste innlegg" i Akkurat nå-tråden


Recommended Posts

Når det er en stund siden jeg har vært innom akkurat-nå-tråden sist (type mer enn to timer...), krangler "vis sist leste innlegg"-funksjonen med meg. Noen ganger vises tråden som lest, selv om jeg ikke har vært inne i den. Noen ganger trykker jeg på symbolet som skal sende meg til sist leste innlegg, også havner jeg på det siste innlegget som er skrevet. Andre ganger blir jeg derimot plassert på for eksempel det femte siste skrevne innlegget. Uansett blir jeg alltid nødt til å selv bla meg tilbake til det siste innlegget jeg leste, og det er som oftest snakk om minst tre sider. Det er ikke verdens undergang altså, men litt irriterende er det - særlig når jeg glemmer hva det siste jeg leste var.

Er det bare hos meg det er slik? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å prøve å rydde opp i dette?

Jeg bruker Safari på Mac, om det skulle ha noe å si. En sjelden gang bruker jeg hundesonen på andre pc-er, men dette "fenomenet" skjer helt uavhengig av det (altså: det er alltid slik når jeg skal inn i akkurat nå-tråden og det har gått noen timer siden sist jeg var der (altså hver eneste dag, noen ganger flere ganger om dagen), mens jeg logger meg inn på hundesonen på andre pc-er kanskje en gang hver andre eller tredje uke). Hvis det bare er skrevet fem-seks-sju innlegg siden sist jeg var innom tråden, har den ingen problemer med å dirigere meg til sist leste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...