Gå til innhold
Hundesonen.no

Fiskeolje/selolje


Poter

Recommended Posts

Sjekket nettopp hva seloljen fra Vom og Hundemat koster og en dunk på 5 liter koster faktisk 1500 kr! Jeg ble overrasket over prisen! Vet jo at disse småflaskene fra andre produsenter koster sitt også, det er stive priser, men 1500...! Hvilken type olje bruker dere og hva koster den? Er det noen av dere som gir omega3 kapsler til mennesker til hundene? Kanskje nesten like greit, men hvordan var det med tran igjen, kan de nyttegjøre seg av det? Ellers er det vel nesten like greit å gi dem fet fisk noen ganger i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nettopp hva seloljen fra Vom og Hundemat koster og en dunk på 5 liter koster faktisk 1500 kr! Jeg ble overrasket over prisen! Vet jo at disse småflaskene fra andre produsenter koster sitt også, det er stive priser, men 1500...! Hvilken type olje bruker dere og hva koster den? Er det noen av dere som gir omega3 kapsler til mennesker til hundene? Kanskje nesten like greit, men hvordan var det med tran igjen, kan de nyttegjøre seg av det? Ellers er det vel nesten like greit å gi dem fet fisk noen ganger i uken...

Uuuuh :o Det var stiv pris ja! Da blir det nok ikke å kjøpe der. Trodde det skulle være billigere med tanke på at folk har sakt 1 liter koster rundt 150,- pluss minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var via Tropehagen Zoo det kostet så mye. Mulig det er billigere direkte fra V&H?

åja, *puh* :P Skal høre med dem til fredag når jeg skal dit jeg :) Bare tenkte at kanskje noen hadde kjøpt slik 5l der før og viste pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man gi det når man fôrer på vogh?

Nei, man må ikke og noen av pølsene har laks i seg, så da får de vel strengt tatt dekket omega3 behovet sitt (vet forresten ikke hvor mye omega3 en hund bør ha per dag), men de har jo som oss godt av ekstra tilskudd av det så fremst man ikke er veldig flink til å spise fet fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir Chicka seloljen (kapsler) med Eskimogutt på pakken, kjøpes på Rema, er for mennesker, men jeg bruker litt over halv dose til Chicka.

Akkurat nå bruker jeg omega3 kapsler som jeg fikk kjøpt på tilbud på en butikk i sommer, hamstret inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...