Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30 april/1 mai


rottmaneier

Recommended Posts

Æsj, får ikke lønning før den 10.ende :getlost: Skulle ha meldt på Ikke, men blir til at jeg bare drar for å stille Amiga, også har jeg lovet å stashe en aussie før start :)

Vi kan sikkert ordne Ikke påmeldingen om du vil. jeg kan legge ut jeg, siden du *host* stiller Amiga :P:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

36 min er ingenting i forhold til 2 timer hver vei :P

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Vi har faktisk vurdert det :P

Er jo bare en vei til trondheim, faktisk litt kortere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

2 timer er bare en svipptur ;) her har vu dratt tur/retur Bergen på 1,5 døgn :lol: Den er litt hard, men det går ;) Ellers kjører vi stadig vekk 5, 6 og 7 timer haha :P

Så har nok kommet over amatørstadiet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Vi har utstilling begge dager, og da blir det litt unødvendig å kjøre tur-retur begge dager :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Dette blir spennende ja, må virkelig prøve å få med meg deg og Mayla i ringen da gitt! :D

Takk, håper jeg får sett dere også!

Det tar ganske nøyaktig 6 min å kjøre :P

Skal du stille? Evt. kommer du for å se på? :)

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

Jippi! :D

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Jippi igjen! Og jeg lurer også på denne dommeren merkelig nok.

Håper bare jeg rekker alle kelpiene + å stille Mayla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er den ikke på nett? :icon_confused:

Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte.

4 valper på lørdag, oppmøte 12.30 i ring 15, og 2 voksne oppmøte klokken 09.00 i ring 17

På søndagen er det 2 voksne med oppmøte klokken 10.00 i ring 2, ingen valper som jeg kan se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...