Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30 april/1 mai

rottmaneier

Recommended Posts

Æsj, får ikke lønning før den 10.ende :getlost: Skulle ha meldt på Ikke, men blir til at jeg bare drar for å stille Amiga, også har jeg lovet å stashe en aussie før start :)

Vi kan sikkert ordne Ikke påmeldingen om du vil. jeg kan legge ut jeg, siden du *host* stiller Amiga :P:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

36 min er ingenting i forhold til 2 timer hver vei :P

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk vurdert det :P

Er jo bare en vei til trondheim, faktisk litt kortere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer er bare en svipptur ;) her har vu dratt tur/retur Bergen på 1,5 døgn :lol: Den er litt hard, men det går ;) Ellers kjører vi stadig vekk 5, 6 og 7 timer haha :P

Så har nok kommet over amatørstadiet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Vi har utstilling begge dager, og da blir det litt unødvendig å kjøre tur-retur begge dager :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Dette blir spennende ja, må virkelig prøve å få med meg deg og Mayla i ringen da gitt! :D

Takk, håper jeg får sett dere også!

Det tar ganske nøyaktig 6 min å kjøre :P

Skal du stille? Evt. kommer du for å se på? :)

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

Jippi! :D

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Jippi igjen! Og jeg lurer også på denne dommeren merkelig nok.

Håper bare jeg rekker alle kelpiene + å stille Mayla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er den ikke på nett? :icon_confused:

Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte.

4 valper på lørdag, oppmøte 12.30 i ring 15, og 2 voksne oppmøte klokken 09.00 i ring 17

På søndagen er det 2 voksne med oppmøte klokken 10.00 i ring 2, ingen valper som jeg kan se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...