Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten presentasjon av oss :)


Krilo

Recommended Posts

Da er det bekreftet, vi skal få en liten hann valp i mai. Rasen er finsk lapphund og vi er overlykkeilige :wub:

så derfor tenke vi/ jeg det var greit med en liten presentasjon av oss siden vi nok kommer til å bruke forumet her fremover:

Vi er et samboer par på henholdvis 23 og 32 år, kjøpte egen enebolig for ca. et år siden, har ei pusejente, og har alltid snakket om dette å skaffe oss hund. Når eneboligen kom ble vi enige om at vi skulle få oss hund nå som vi hadde plassen. Brukte langt tid på å finne rett rase, var innom flere forskjellige før valget til slutt landet på finsk lapphund. noe vi tror er det rette valget for oss med tanke på hva vi ser etter i en 4 bent venn :)

Litt bakgrunns info om oss: jeg er vokst opp meg katter, og min samboer er vokst opp med hunder, jeg har nukk erfraing med hunder, heldigvis har samboer det :)

Vi har snart hvert sammen i 8 år, og tror nok vi skal holde ut resten av livet også, til tross for en del ulikheter mellom oss :ahappy:

Vi fant en oppdretter vi likte veldig godt, ventet på at valpene skulle bli født, de ble født på onsdag. så nå er det noen lange uker vi har forran oss, disse ukene brukes til enda mere lesing og forbredelser. Så nå bare venter vi og koser oss med bilder av de søte små. vi er veldig spente på hvilken farge de får, og hvilken av valpene som skal blir vår.

Ble kanskje et litt rotete innlegg, men det får bare være, er det noe noen lurer på er det bare å rope ut. det kommer nook til å være mest jeg som skriver her, og jeg er da jenta i forholdet :)

Og hvis noen har forslag på hannhund navn er det bare å komme med tips, vi blir nemlig ikke helt enige :aww:

Og med dette sier vi; Hei til alle dere her på sonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere :D

Ja det blir veldig spennende med valp, merker at jeg er ganske utålmodig gitt, kommer til å bli noen lange uker.. :whistle: valpen ble jo født på onsdag, så er ikke akkurat gamle karen..

(har noen tips til hvordan man får tiden til å gå, blir jeg veldig glad altså..)

Vi klarte forøvrig plutselig å bli enig om navnet da, det blir Leo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere :D

Ja det blir veldig spennende med valp, merker at jeg er ganske utålmodig gitt, kommer til å bli noen lange uker.. :whistle: valpen ble jo født på onsdag, så er ikke akkurat gamle karen..

(har noen tips til hvordan man får tiden til å gå, blir jeg veldig glad altså..)

Vi klarte forøvrig plutselig å bli enig om navnet da, det blir Leo :D

Grattis med FL-valp og valg av oppdretter ;-) Jeg kjenner ho som skal ha søstra, som forøvrig skal hete Tjorven :) Har du sett bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med FL-valp og valg av oppdretter ;-) Jeg kjenner ho som skal ha søstra, som forøvrig skal hete Tjorven :) Har du sett bloggen hennes?

hei :) takk for det, føler oss veldig trygge på valget av oppdretter, og nå er det bare den lagne ventetiden! heldigvis bor vi ikke så langt unna, så så fort de er 2 uker blir det noen besøk dit :aww:

tjorven ja, eneste frøkna i flokken. hehe.. ja har snust litt på bloggen hennes, ser ut som tjorven kommer til å få det helt perfekt der, å så etterlengtet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...