Kaja Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Hvorfor? [#CSTART-0] Det oppsto en feil når du prøvde å koble deg på. Kontakt en administrator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Har du kommet inn på chatten før? Hvilken nettleser bruker du? har du noen plugins som blokkerer, ting på nettet, som adblock, noscript eller noe? Kan du prøve en annen nettleser? (Explorer, Opera, Firefox, Zafari) fungerer helt normalt for meg og andre, så sjansen er stor for at feilen kan ligge på din side... Vertfall om det har fungert før... Har det ikke fungert før, så er det en mulighet for at Nicket ditt eller noe i profilen ikke fungerer med chatten... (som & foreksempel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Oi! jeg fikk ikke med meg at du svarte Tore! jeg kommer ofte inn på chatten, men innimellom ikke. fått opp div feilmeldinger, men smarte meg glemmer å kopiere dem! I dag fikk jeg denne, men det står at der bare er EN bruker i chatten [#CSTART-6] The IP.Chat room limit has been reached. You will not be able to join the chat room until some users first leave. Bruker firefox til vanlig, men har hatt samme problem med IE og opera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Oi! jeg fikk ikke med meg at du svarte Tore! jeg kommer ofte inn på chatten, men innimellom ikke. fått opp div feilmeldinger, men smarte meg glemmer å kopiere dem! I dag fikk jeg denne, men det står at der bare er EN bruker i chatten [#CSTART-6] The IP.Chat room limit has been reached. You will not be able to join the chat room until some users first leave. Bruker firefox til vanlig, men har hatt samme problem med IE og opera Jeg får samme feilmeldingen, og jeg bruker chrome.. Når jeg får den første du snakket om bare oppdaterer jeg og prøver på nytt, da kommer jeg som regel inn.. Men idag funket ikke det på den nye feilen som er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingvinen Skrevet 26. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Jeg kom inn rett istad, men nå får jeg den samme feilmeldingen som dere, med at jeg må vente til noen brukere går ut av chatten Har aldri hatt problemer med chatten tidligere.. Bruker chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Nå kommer jeg inn igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2011 [#CSTART-0] Det oppsto en feil når du prøvde å koble deg på. Kontakt en administrator. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar