Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Da har jeg funnet igjen kabelen til kameraet, og legger ut litt bilder fra da Avalon var hos oss Nei altså jeg har ikke..det har jeg ikke gjort. Uansett hva det var, det vakke meg jaffal.. Avalon fikk gå løs, men det er jo ikno stas, for da får man jo ikke gått sammen! Villbass på tur Se a, jeg fant kongle! Bædi! Du må være i bånd, det trenger ikke JEG! Oj en snøball, MIDT i veien! Marvin i ferd med å glemme at krøllhale ikke er lov. Ser ut til at begge mine er litt Skapshibaer. Man blir kanskje påvirket av å henge med dem? Bare pass deg du din ertekrok, tar deg jeg! (Marvin elsker å få alt og alle til å løpe etter seg, inkl Avalon)
Enits Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Herlige voffser er skapforelsket i avalon jeg...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Jeg bare gjeiper jeg. Pleier å hjelpe.. Med øra på tørk Whatever you guyes do, DON'T look at the camera. It's a trap! Pill Sjekk her a dere, myye kulere på denne siden!
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Vi graver etter gull Jo raskere, jo bedre Nammis med snø Hæ? Får man mark i magen av å spise snø?? Aussie på Sheltie jakt Ikke Snøhvit, men Snø-Pill Fine gutten min! Det ble tomt her da Avalon dro, han er virkelig en hjerteknuser
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Godgutten! Ser ut som hele gjengen koste seg masse
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Godgutten! Ser ut som hele gjengen koste seg masse Koste oss maks
SandyEyeCandy Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Legger til noen bilder fra da Avalon var med som heiagjeng for knertmonsteret i Mjøndalen: Dårlig døvt å putte meg inni her da! Åh, hull både her og der... Muhaha! Fin kontakt på gutten! Den mye sette og meget anerkjente lydighetsøvelsen "kom til tante og få godis så jeg få tafsa litt på deg!" Au, han bleit meg seriøst i rompa!
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 HAHA ja det stemmer det, han beit deg i rompa Pubertetsgutt vet du
Caroline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Hahaha! Ja, det er bare å passe fingre, romper og andre utstikkende kroppsdeler når det er en leke i nærheten Finmotorikken er liksom ikke heeelt på plass enda.
SandyEyeCandy Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Hahaha! Ja, det er bare å passe fingre, romper og andre utstikkende kroppsdeler når det er en leke i nærheten Finmotorikken er liksom ikke heeelt på plass enda. Det var utrolig fascinerende å leke med han, for han er så diger og "treig" i forhold til mine spretne små. Samtidig som han er utrolig smidig og lett på foten, og gir ALT!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar