amo97 Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Skrevet 19. Mars 2011 hei! Jeg vurderer å skaffe meg mops, men trenger navn. Tror det blir gutt , men det er greit å ha noen jente navn tilfelle det blir endringer i planen Liker litt snerte og tullete navn (: Har tenkt selv på toby. forslag ? Til mops! (:
Steffen Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Bajas Banjo Dolly Mopp .. Hehe, kom på dette i farten
Nowisclee Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Synes det er mye lettere å finne på navn når man vet stamtavlenavnet, jeg, også lage noe utifra det. Men noen enkle forslag, hannhundnavn først da: Andy, Aik, Andro, Alex, Brutus, Brei, Brutal, Bert, Brino, Camo, Cirko, Crai, Crimle, Danny, Dimle, Droget, Dylan, Eirik, Ergo, Ekko, Frank, Fredolf, Freddy, Grumle, Gert, Håvard, Hakve, Jonas, Jan, Kåre, Krutt, Kern, Kreios, Laffen, Lester, Mango, Marno, Nils, Niks, Ola, Odin, Per, Pronto, Roger, Rino, Stakan, Silvo, Truls, Tango, Ulf, Vard, Vralte, Willy, Walter, Yadde, Yippo, Zanto, Zisco, Øyvind, Ørjan, Åsmund og Ånkli. Tispenavn: Ada, Alda, Aina, Brina, Brada, Beida, Boana, Cindy, Caia, Crina, Corina, Drava, Drina, Deida, Dora, Eia, Eie, Enda, Embla, Frida, Frodig, Fyldig, Fasti, Frikka, Goda, Glind, Glad, Graia, Hilde, Hanti, Hellvor, Ina, Indi, Ilja, Jenda, Jorunn, Jadda, Kine, Klein, Kari, Line, Linda, Leia, Mindy, Maia, Morro, Nina, Njet, Nullet, Noksa, Olava, Olga, Oline, Petrine, Petronella, Priscilla, Raia, Rulta, Rinda, Roei, Stina, Siva, Stinje, Stinn, Trulte, Trine, Tønna, Tulla, Uva, Unja, Ulva, Vinna, Vera, Vada, Winda, Wua, Yva, Ylva, Yianna, Zinja, Zelda, Zia, Åshild..
Cattn Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Skrevet 27. Mars 2011 Hector går jo ikke Synnøve sin heter det!
Synnikken Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Skrevet 27. Mars 2011 Hector Nehei! Hector er MIN mops! *geiper*
Maretingen Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Skrevet 28. Mars 2011 Jeg synes Ludvig er fint! Jeg vet allerede om tre Mops som heter dette, inkludert min egen Liker Henrik og Anton jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar