Cathrine&Jazzi Skrevet 15. Mars 2011 Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Her er vår hjemmeside. Blir kjempe glad hvis dere vil komme med noen tilbakemeldinger på hva dere synes http://jazziogcathrine.weebly.com/
Lekr Skrevet 15. Mars 2011 Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Hvis du vil ha tips om ting du kan rette på så ble det litt kluss med markeringa på "Hvilken rase for deg?" og "Blogg". Ser ut til at du ikke får ta med "deg" på egen linje, blir ikke markert som resten når du holder musepekeren over. Markeringa på "Blogg" legger seg også litt oppå "deg" som står på linja over. "Treningstips" skrives som ett ord, men det er bare pirk Alt i alt en fin nettside og en fin hund.
SFX Skrevet 15. Mars 2011 Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Fin og oversiktlig side - men hva er egentlig forskjell på blogg og dagbok? Jeg ser du har begge deler.
Cathrine&Jazzi Skrevet 15. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Fin og oversiktlig side - men hva er egentlig forskjell på blogg og dagbok? Jeg ser du har begge deler. Ja si det Grunnen til at jeg har beholdt bloggen er fordi det er lettere å legge ut bilder der og de blir i et større/bedre format. Men bruker jo igrunn nesten bare "dagboken" nå...
Cathrine&Jazzi Skrevet 15. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Hvis du vil ha tips om ting du kan rette på så ble det litt kluss med markeringa på "Hvilken rase for deg?" og "Blogg". Ser ut til at du ikke får ta med "deg" på egen linje, blir ikke markert som resten når du holder musepekeren over. Markeringa på "Blogg" legger seg også litt oppå "deg" som står på linja over. "Treningstips" skrives som ett ord, men det er bare pirk Alt i alt en fin nettside og en fin hund. Takk for tilbakemeldingene Har prøvd å modifisere litt..
Cathrine&Jazzi Skrevet 26. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2011 Hjemmeside og blogg er oppdatert!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar