Gå til innhold
Hundesonen.no

Snille hunder søkes


xxx12345

Recommended Posts

7,5 år snill og litt kjedelig (dvs hun leker ikke innmari mye, men lar valpene utforske og prøve seg selv, og tar ting i deres tempo) labradortispe stiller opp neste gang jeg er i Trondheim! Jeg skal i alle fall opp til påske, muligens ei helg før det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være med jeg :) hvilke type "treff" ?

Det blir jo ganske korte treff for hennes del foreløpig, så vi kan jo bare møte dere på tur en dag og ta ti minutter?

7,5 år snill og litt kjedelig (dvs hun leker ikke innmari mye, men lar valpene utforske og prøve seg selv, og tar ting i deres tempo) labradortispe stiller opp neste gang jeg er i Trondheim! Jeg skal i alle fall opp til påske, muligens ei helg før det også. :)

Jaaa, søte snille Tinka må vi treffe når du får tid :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi stiller gjerne opp for Nada :wub:

Nå treffes vi jo antagelig på torsdag, så vi kan snakke om det da. Om du vil ha referanser på gamlingens tålmodighet med valper, spør Invild ;)

Gamlingen er veldig tålmodig og snill, han ble stadig vekk siklet ned av ivrig og masete Tinka da hun var valp og unghund. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nada skal være med på torsdag så hun får jo hilse på ham da :ahappy:

YAY, nå gleder jeg meg bare ti ganger mer til torsdag da :D

Gamlingen er veldig tålmodig og snill, han ble stadig vekk siklet ned av ivrig og masete Tinka da hun var valp og unghund. :icon_redface:

*fnis* Han ble det, vi dusja mye de månedene der ;)

Og ikke minst, sju år seinere og de har fortsatt et godt forhold, begge sutrer og drar om det ikke passer å snakkes i snøstormnatten også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...