Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow på Mjøndalen

armagnac

Recommended Posts

Skrevet

Vært med som heiagjen for lille mopsen Molly i dag :blink: Det kunne ikke gått bedre! BIR, BIG og BIS valp :lol:

Noen bilder fra dagen :D

IMG_1494.jpg

The one and only Molly :blink:

IMG_1496.jpg

IMG_1509.jpg

IMG_1522.jpg

IMG_1531.jpg

Azawack BIR, BIG og BIS 4 :blink:

IMG_1534.jpg

IMG_1535.jpg

IMG_1537.jpg

BIR, BIG og BIS :) Highesteem Dare To Stare

IMG_1539.jpg

IMG_1540.jpg

Skrevet

Så moro med så bra restultater! Gratulerer :blink:

Fine bilder også!

Ja, morro å være heiagjeng når det går så strålende :blink: Prøve å få tatt noen bilder i morra også :blink:

Skrevet

Stilig :blink:

Men trodde det var en dalmatinervalp som ble bis4 jeg? Synes jeg så det på facebook. Men kan jo ha vært et annet valpeshow og :blink: eller feilskrevet. Og mens vi er inne på dalmatinere, ingen bilder av dem???? :blink:

Skrevet

Stilig :)

Men trodde det var en dalmatinervalp som ble bis4 jeg? Synes jeg så det på facebook. Men kan jo ha vært et annet valpeshow og :D eller feilskrevet. Og mens vi er inne på dalmatinere, ingen bilder av dem???? :blink:

Var valpeshow i Tr. Heim også :D Så kan ha vært der :lol: Blei azawack der vi var i hvertfall :D Dalmisen var ikke i samme ring som oss :blink: Kanskje jeg ser noen i dag, da skal jeg knipse litt for din del Lola :blink:

Skrevet

Imouto:

imouto05.jpg

imouto02.jpg

imouto01.jpg

imouto03.jpg

De fire plasserte i gruppe 5:

imouto04.jpg

Og to bonusbilder av berner i agility; N.Uch. Cafrida's Frolic Fearless Falco:

falco_AG.jpg

falco_AG02.jpg

Skrevet

Var valpeshow i Tr. Heim også :D Så kan ha vært der :lol: Blei azawack der vi var i hvertfall :D Dalmisen var ikke i samme ring som oss :blink: Kanskje jeg ser noen i dag, da skal jeg knipse litt for din del Lola :blink:

Stemmer det, Draka (azawakh) ble BIS4 lørdag, og BIG2 søndag.

Jeg er den stolte eier ;) Fine bilder! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...