Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosa Hurrta seler, hvor?


Recommended Posts

Noen som vet hvor man får tak i de rosa Hurrta selene? (De som kom ut i høst/vinter)

Mener å huske at noen her inne bestilte fra ei i Sverige, men husker ikke hvolken nettbutikk det var...(var vel litt billigere der også? :blink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiksmarka Hund & Katt har også :)

Tenkte på dere faktisk, da får jo Chicka kjørt buss også som hun eeelsskeer!! :)

Har kjøpt en sort Hurrta sele fra Divinedog, også får jeg komme opp til dere og se hvor knæsj den rosa er i fargen ;)

Har dere de halvstrupene også hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seeer man disse fargene når man er ute og går (bilister og sånn, tenker jeg), eller er det bare fint for oss å se skarpe farger?

Om de fungerer, tror jeg at jeg skulle fått fikset et halsbånd. Synes ikke de vanlige halvstrupene med refleksdings rundt synes no' særlig, jeg. Og litt greit med ekstrasikring med halsbånd og vest. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser lettere lifeguard serien vs de gamle svarte og andre seler.

Her har Foxi på seg de gamle hurrta halsbåndene uten noe særlig refleks og mørk farge og lifeguard selen

DSC_0152.JPG

Nå jeg går på kvelder ol nå tar jeg bare lifeguard selen på pga refleksene synes så godt at jeg ikke trenger refleksdekkenet.

Jeg har i tillegg hurrta bånd med refleks i(link til bilde av båndet) som jeg bruker.

På amiga syntes jeg ikke Hurrta pro svarte selen syntes noe særlig, så hun bruker refleksdekken (også pga hurrta ikke har en størrelse som passer henne lengre). Men jeg har tenkt til å kjøpe et lifeguard halsbånd og enda et bånd med refleks i.

Jeg kan godt ta bilde på kvelden om du lurer, men da ser du bare refleeeeeeeks om jeg bruker blits ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo refleksen jeg vil se! Dessuten synes han ene jeg bor med at jeg er teit som "doller" opp Pøbel når vi skal ut på kvelden. Refleksvest, liksom! Og potesokker da det var -29 grader ute ... :rolleyes2:

Skal ta bilde ikveld av lifeguard, gamle pro selen bånd og alt,så kan du se hvor godt det synes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på dere faktisk, da får jo Chicka kjørt buss også som hun eeelsskeer! :)

Har kjøpt en sort Hurrta sele fra Divinedog, også får jeg komme opp til dere og se hvor knæsj den rosa er i fargen ;)

Har dere de halvstrupene også hos dere?

Ja, vi har halvstrupene i rosa og oransje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst på den selen i knæsj råååsa :innocent: men jeg er veldig usikker på størrelser... tør liksom ikke å kjøpe på nett for jeg føler jeg må prøve den på, men hun har røyteperiode nå og alt hun er borti får hvit pels :rolleyes2:

noen som vet hvor jeg kasn finne mål og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst på den selen i knæsj råååsa :innocent: men jeg er veldig usikker på størrelser... tør liksom ikke å kjøpe på nett for jeg føler jeg må prøve den på, men hun har røyteperiode nå og alt hun er borti får hvit pels :rolleyes2:

noen som vet hvor jeg kasn finne mål og slikt?

Jeg må opp i 100cm på min hund (hun er ca liten Labrador str), har prøvd selen til hunden til ei venninne av meg, ellers hadde jeg aldri turt å kjøpe selen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne rååååsa hurtta selen i str 90, men den sitter helt forferdelig dårlig på hunden, den ligger alt for nært armhulene, så hvis noen vil kjøpe den så send meg en pm, den er kun brukt på 1 tur.

Ikke meningen og kuppe tråden din :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst på den selen i knæsj råååsa :innocent: men jeg er veldig usikker på størrelser... tør liksom ikke å kjøpe på nett for jeg føler jeg må prøve den på, men hun har røyteperiode nå og alt hun er borti får hvit pels :rolleyes2:

noen som vet hvor jeg kasn finne mål og slikt?

De har de på Vestkanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...