Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildevisningsprogram for hjemmeside?


LindaM

Recommended Posts

Holder nå på for full gang med hjemmeside igjen. Og har nå leitet litt rundt, og tydlighvis finnes ikke Porta (som jeg brukte før, da jeg hadde pc) til mac.

Jeg liker veldig godt utseende til simpleviewer/porta, mtp. at det er så "clean" og oversiktlig. Har aldri likt picasa eller noe sånt...

Så mitt spørsmål er: Finnes det noe "erstattning" til porta eller noe som ligner til mac?

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå vil jeg si meg veldig fornøyd med macen altså! Dette er bare en liten bagatell for meg i hvertfall! :) Finner nok ut av det.. Går i hvertfall aldri tilbake til pc, for jeg kunne ikke vært mer fornøyd ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Har leitet litt til, og fant noe som het jAlbum. Synes denne var veldig grei og oversiktlig, og man kan laste ned mange nye layouter (man kan vel forsåvidt lage en selv også, men det har jeg ikke testet ut ennå). Denne kan brukes på Windows, Macintosh og UNIX. :)

Kan lastes ned på jalbum.net

Fordelen med denne, kontra andre lignende programmer, er at jAlbum ikke legger til en slik en: "uregistrert" over alle bildene, med mindre du kjøper fullversonen av programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...