Gå til innhold
Hundesonen.no

Maja på besøk i lillehammer


LinL

Recommended Posts

Har passen nyydelige Maja i to uker for å prøve meg litt på studenttilværelsen med hund. DET ga mersmak :(

Her er noen bilder av den skjønne :hmm:

vil ikke stå opp..

09022011094.jpg

17022011121.jpg

på sporet?

08022011093.jpg

-23 grader og mye snø er inget hinder

06022011084.jpg

14022011112.jpg

liker å grave hodet ned i snøen, da ser man slik ut..

14022011110.jpg

klar for hjemturen :o

17022011122.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt liten dame :blink:

Gøy at det ga deg mersmak da! :blink: Hvilken rase du vil ha om du skal skaffe deg hund?

ja, hun er ganske søt, men dog ganske sær. gjør ikke noe hun ikke har lyst til. Hun er foreldrene mine sin hund, deres første "liten-hund" så hun er blitt ganske bortskjemt :D

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt på større hund, men ser at som student er det kjekt med en liten hund, lettere å ta med seg, billigere å reise med, og ikke minst billigere i kosten! Jeg tror nok det blir en dvergpinscher eller kanskje en DSG. Har blitt veldig glad i DP, også er det litt spennende å prøve seg på en ny rase :blink:

Er i forhandlingsfasen med foreldrene mine, jeg bor jo der når jeg er hjemme, og de har tre hunder fra før av, så de må nesten være positive til at jeg skal kjøpe meg hund, også trenger jeg litt økonomisk støtte da. Har økonomi til å holde hund, men har liksom ikke 12000 for hånden til å kjøpe hund nå til sommeren. Men det ser veldig positivt ut nå altså, så jeg har god tro på at det blir hund på meg til sommeren :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...