CamillaM Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hei. Da var jeg blitt medlem også. Camilla heter jeg, 28 år, stolt eier av en 4 år gammel Staffordshire Bull Terrier tispe ved navn Harriet. Vi trener litt agility og LP noe vi begge synes er utrolig morro. Harriet fikk nylig sitt første kull så akkurat nå har vi 5 fantastiske valper boende her. Vi skal selvfølgelig beholde en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hei! og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hei på du Harry er så pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Velkommen! Hun var kjempepen da Legg gjerne ut bilder av valpiser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisk Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hei! Velkommen hit! Nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Velkommen! For en flott hund du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Velkommen. Nydelig staff du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamillaM Skrevet 9. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Tusen takk for hyggelig velkomst og fine ord om vakringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Velkommen hit! Nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Hei og velkommen Trener du i stovner hundeklubb? Jeg tror jeg har møtt dere på fritrening i hallen på kløfta sist senvinter/vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2011 Dritult navn på ei tøff frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamillaM Skrevet 10. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Hei og velkommen Trener du i stovner hundeklubb? Jeg tror jeg har møtt dere på fritrening i hallen på kløfta sist senvinter/vår Hei Nei det kan ikke ha vært oss, holder til i Asker. Takk Camo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 10. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Hei Nei det kan ikke ha vært oss, holder til i Asker. Takk Camo Okey. Det var en der som het Harriet og lignet veldig på din nemlig Men skjønn er nå din å da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamillaM Skrevet 10. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2011 Nesten så jeg lurer på om jeg har dårlig hukommelse,vet ikke av en eneste annen staff som heter Harriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar