[email protected] Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 mååå du legge ut bilder av de ekle små klumpene hele tida? :wub: :wub: *drømme seg laaaaaangt bort, hvor små sheltieklumper bumper rundt i hagen min* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Tispe to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Tispe to Agree, jeg har sagt det en stund alt (selv om "en stund" er relativt her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Hannen!! :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 De er så utrolig nydelige Men tispe 1 er nok en liten favoritt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Så søte! Også så sorte neser allerede! Jeg synes tispe 1 står veldig fint på beina sine, men de er jevne og ikke sååå lett å plukke ut en favoritt. Enig! Kjempe vanskelig å velge seg en favoritt! På ett bilde er det tispe 1, det neste er det tispe 2, så tispe 3 og hannhunden og og KLARER DET IKKE! Men tispe 1 har veldig fin rød/orange farge i skinnene og bra med hvitt på halsen, tispe 2 har pent bliss og fin hvit krage, tispe 3 er veldig rødlig i fargen sin, og hannhunden har også fine tegninger Blir spennende å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 Søteste småknøttene Var tispe 2 som falt best i smak her også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 19. April 2011 Rapporter Share Skrevet 19. April 2011 De er alle 4 helt nydelige, men favoritten min er helt klart tispe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Takker for alle kommentarer Idag er bebisene fire uker og har vært på sin første utflukt, der de fikk hilse på både små og store folk og hunder, inkludert jevngamle aussievalper. Det tok de på strak pote, og nå er hele gjengen sliten etter en deilig dag utendørs. Bilder og oppdatering er vel obligatorisk på ukesdagen deres. Tispe 1 veier nå 1220 g. (+340 fra sist uke) og ser slik ut: Ei freidig og frampå frøken, halen går konstant når hun får oppmerksomhet! Tispe 2 veier 1000 g. (+255 fra sist uke) og ser slik ut: Denne frøkna er det forstatt lyd i, hun er ikke sen med å si ifra når hun er misfornøyd! Tispe 3 veier 940 g. (+215 fra sist uke) og ser slik ut: Ei skjønn lita dokke som er litt mer forsiktig av seg, men når hun først løsner er hun veldig nysgjerrig. Hannhunden veier 1300 g. (+300 fra sist uke) og ser slik ut: En staut kar, nysgjerrig og frampå, men syter når han er sulten og trøtt, som mannfolk flest Til slutt noen bilder av denne deilige haugen med valper, aussievalpene er Ki-Ro-Ma's G-kull (2 tisper og 1 hannhund): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Ser ut som de små har kosa seg skikklig i dag og jeg er ikke noe mindre forelsket enn sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Kjempesøte! Og så utrolig jevne. Og det du skriver om dem skinner faktisk godt gjennom i bildene også - tispe tre ser mest forsiktig ut, mens tispe en og hannhunden står der som staute, selvsikre og nysgjerrige statuer. Det er vanskelig å velge seg en favoritt blant disse, for de er helskjønne alle fire, men jeg syns hannhunden så langt ser veldig lekker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Tispe 2 er fortsatt min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 21. April 2011 Rapporter Share Skrevet 21. April 2011 Åh, så skjønne! Blir jo helt forelska her, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Tispe 2 og hannhunden skal Rooocke utstillingsringen! bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Hannhunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Nyydelige alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Tispe2 er fav blandt tispene, mens hannhunden har blitt skikkelig wow syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. April 2011 Rapporter Share Skrevet 25. April 2011 Jeg går faktisk for tispe 1 denne uka også, det er noe med hennes outline som tiltaler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Takk for kommentarer og innspill Ja, det skal bli spennende å se hvem som blir igjen, og ikke minst hvem som ender opp hvor av de andre. Hannhunden er flink gutt og har snart testiklene sine helt på plass allerede. Alle har pr. idag korrekt bitt også. Vi har nå gått opp til 3 måltider pr. dag, ettersom de sier tydelig ifra når de gjerne vil ha mat. Et par av dem har også blitt interessert i å leke med meg (drakamp), mens de to siste er litt mer uinteresserte enda, men det kan fortsatt komme. De har ikke så god koordinasjon enda at de klarer å følge noe særlig i jaktlek. Utviklingen går jo i rasende fart, så jeg vil tro det kommer seg for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 De vokser så fort Nå har de mer fluffy pels også, enn da jeg så dem. Nurkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Idag er valpene 5 uker gamle allerede! Tiden flyr, og nå er de store nok til å oppleve litt også. De har vært på biltur tre ganger til nå, to av gangene på "kennelbesøk" hos Ki-Ro-Ma, og en gang på grilling hos Lill. De slår seg fort til ro på nye steder og er kjempeflinke i bil. Nå har de også fått en valpegård ute så de kan kose seg ute litt lenger av gangen på fine dager. De vokser fortsatt utrolig jevnt og fint, og jeg skal slite med å velge en "stayer" denne gangen hvis det fortsetter sånn. I dag fikk de også sitt første bad + føning, noe som gikk veldig fint, også ble de ekstra deilige og fluffy til ukesbildene sine Tispe 1 veier 1500 g. (+280 fra sist uke) og ser slik ut: Tispe 2 veier 1275 g. (+275 fra sist uke) og ser slik ut: Tispe 3 veier 1200 g. (+260 fra sist uke) og ser slik ut: Hannhunden veier 1640 g. (+ 340 fra sist uke) og ser slik ut: Samlet ser de slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Så herlige de er Tispe 1 er fortsatt min favoritt Monica, jeg tror jeg må bli med på valpebesøk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar