Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon av Dalsrud:)


Dalsrud

Recommended Posts

Hei på dere.

Jeg heter Christine,og er født i 1983. Bor på Dalsrud Gård,derav brukernavnet Dalsrud:)

Jeg har to flotte tisper av rasen Australian Shepherd:

Foxy - Fiery of Course av Aussieboxy

Født: 15 april 2009

Farge: Sort Tricolor

Hale: NBT

Bruksområde: Agility,Rallylydighet og Spor. Trent mye LP frem til nå,men Foxy syntes ikke noe særlig om dette,så nå har vi begynt med Agility isteden.

Rallylydighet begynte vi med ifjor,og på vår stevnedebut 22 jan i år fikk vi 2 napp til kl 2.Foxy er prøvd på sau,men da vi ikke har treningsmuligheter på det,er det lagt på hylla.Foxy er stilt noen ganger,men dommerne ser ikke at hun er verdens vakreste aussie. Skjønner ikke helt det ;P

Gira - Give-Me Real Taste av Aussieboxy

Født: 20 september 2010

Farge: Red Merle Hvit/Tan

Hale: Lang

Bruksområde: Her går det i grunnferdigheter lydighet,sosialisering,miljøtrening og utstilling.(2xBIR valp hittil)

Jeg er utdannet agronom,med de to første årene på hestelinja på Lier vgs. Gikk i 2010 Nordbys Hundesenter Instruktørutdanning.

Liker å prøve forskjellige ting,elsker å gå på kurs å lære nye ting.

Min første hund Sara,var en blandingshund(engelsk setter,border collie,norsk buhund,labrador og pitbull) Hun måtte dessverre avlives sommer 2010.

Dalsrud Gård ligger i Sande i Vestfold. Her har vi ca 46 mål å boltre oss på,samt 208 mål skog.

hjemmesidefront.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløyfe eller ikke, nydelige er de!

Du lever ut min drøm ser jeg, å bo på gård. Supert for hundene og veldig koselig med landlige omgivelser. Og ganske greit med plass å boltre seg på :wub:

Velkommen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...