Gå til innhold
Hundesonen.no

Turvenn/leking


Achi

Recommended Posts

Hei allesammen!

Jeg er ei glad og sprudlende jente på 25 år kunne godt tenke meg en turvenn med hund eller møte for lek:)

Achi er 2 år gammel kastrert rottweiler som er veldig glad i mennesker og enkelte hunder. Når han leker med hunder han går bra sammen med storkoser han seg. Han passer med enkelte personligheter, går best sammen med tisper.

Ønsker å møte hunder som ikke er aggresive, ikke dominante, men heller snille, lekne og glade hunder.

Han kan være litt kraftig og voldsom med labbene når han leker så vi ønsker en hund på samme ca størrelse eller av egen rase.

Jeg er foreløpig uten førerkort så har ikke mulighet til de største distansene foreløpig...

Men det er underveis så jeg håper innen sommeren gir det større muligheter for å flytte seg litt på lenger avstander.

Holder til ved Øren i Drammen & Åssiden distriktet.

Dersom noen ønsker kan vi møtes for å se hvordan hundene går sammen eventuelt før man slipper dem. :ahappy:

Han ble tidligere angrepet da han var mindre av en hannhund og har siden det slitt med å kunne stole på andre hunder. Han blir veldig usikker og sint dersom andre hunder utøver aggresiv atferd eller dominans mot han.

Det går helt fint med enkelte hunder som er av personlighet som jeg beskriver fra tidligere.

(Dersom du har en hannhund som ikke er aggresiv eller utøver dominans ovenfor andre hunder, samt har litt tålmodighet kan vi gjerne trene litt også for sosialisering for å bygge opp igjen hans tillit til andre hannhunder.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har en snill og rolig, kastrert drevergutt på 5 år. Han har blitt utsatt for endel mobbing fra andre mindre høflige hunder, og trenger noen gode erfaringer. Han er så snill at han ikke tar igjen når andre er ufine. Gutten din høres ut som en han kunne komme overens med. Vi bor i Lier, men har bil, så det er ikke noe problem :)

Kanskje vi kunne møtes og se om de liker hverandre, og gå en liten tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...