Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø

Argyr

Recommended Posts

Siden den andre bildetråden har undertittel "noen få bilder", tenkte jeg at det var greit å lage en egen en. ;)

To KOer var påmeldt.

NORDJV-10 Cevan Erayo Buju

IMG_3140.jpg

IMG_3146.jpg

IMG_3147.jpg

Nuch NORDV-10 Little Merlin's Oleander (som forøvrig er blå)

IMG_3144.jpg

Fikk visst bilde av labbis uten at jeg registrerte det. ;)

IMG_3154.jpg

IMG_3151.jpg

Ridgeback

IMG_3171.jpg

IMG_3175.jpg

IMG_3179.jpg

IMG_3181.jpg

IMG_3191.jpg

GD

IMG_3196.jpg

IMG_3197.jpg

Nanti (sorry at jeg bare forsvant, måtte tilbake til agilityringen :) )

IMG_3198.jpg

IMG_3200.jpg

IMG_3201.jpg

Kita

IMG_3199.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjeng forstyrrede mennesker som løper rundt og peker, mumler og veiver :)

IMG_3244.jpg

Agility/hopp

IMG_3219.jpg

IMG_3247.jpg

IMG_3249.jpg

IMG_3250.jpg

IMG_3251.jpg

IMG_3252.jpg

IMG_3253.jpg

IMG_3256.jpg

IMG_3257.jpg

Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! ;)

IMG_3259.jpg

IMG_3260.jpg

IMG_3265.jpg

IMG_3270.jpg

IMG_3271.jpg

IMG_3274.jpg

Mathilde - dessverre ble ikke disse noe bra, for jeg måtte flytte meg vekk fra ringen

IMG_3279.jpg

IMG_3280.jpg

Leonberger

IMG_3224.jpg

IMG_3237.jpg

Mathilde igjen ;)

IMG_3288.jpg

*dele opp mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tibra - som er bitteliten (i min verden, altså) og ser ut som en bamse!

IMG_3283.jpg

IMG_3285.jpg

IMG_3286.jpg

Gruppe 1

IMG_3291.jpg

Willypappa i grupperingen

IMG_3297.jpg

Gruppe 2

IMG_3304.jpg

IMG_3307.jpg

Vinneren av gruppe 2, Versoix Totto Too

IMG_3327.jpg

Vinneren av gruppe 3, Jubrix First Connection To Shyloch

IMG_3346.jpg

Snikfotografering av Siri og Babs som gjør seg klare til veteran :)

IMG_3351.jpg

Vi begynte å bli litt slitne, men Elin og Mathilde er like blide!

IMG_3359.jpg

Gruppe 6/4

IMG_3362.jpg

Gruppe 7

IMG_3376.jpg

Oppdretterklasse

Beste oppdretter, kennel Dalmo

IMG_3379.jpg

Vitsuddens og Lee Armand

IMG_3380.jpg

??

IMG_3381.jpg

IMG_3382.jpg

Babs i veteran

IMG_3390.jpg

IMG_3400.jpg

;) Belmondo De Beaute Blanche

IMG_3395.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyros,den KO hannen er nydelig og trivelig ;). Jeg har snakket med eieren mange ganger,stort sett hver gang jeg ser dem :) Da kommer jeg nemlig helt nær det vakre dyret...

Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. ;)

Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men så moro ;). Det er så bra at noen gidder å ta bilder - jeg har stjålet litt, jeg... :)

Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. ;)

Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. :)

Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke.

Gjør det ;) Alltid morro å se bilder ;) Neste gang kanskje vi har bedre tid begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. ;)

Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels.

Den blå ja,Oleander.Nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! :D

IMG_3259.jpg

Fine, fine Spin - for øvrig en pyrre, ja, og heter Real Scoops Big Spin :)

Herlig at du fikk "festet" han på bilde - ikke alltid like lett med den farta, nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bajnok jo! :D Du har ikke tilfeldigvis flere?

Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte. :lol:

Ok, takk.Ikke så lett å ta bilder i den hallen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...