Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Argyr

Recommended Posts

Siden den andre bildetråden har undertittel "noen få bilder", tenkte jeg at det var greit å lage en egen en. ;)

To KOer var påmeldt.

NORDJV-10 Cevan Erayo Buju

IMG_3140.jpg

IMG_3146.jpg

IMG_3147.jpg

Nuch NORDV-10 Little Merlin's Oleander (som forøvrig er blå)

IMG_3144.jpg

Fikk visst bilde av labbis uten at jeg registrerte det. ;)

IMG_3154.jpg

IMG_3151.jpg

Ridgeback

IMG_3171.jpg

IMG_3175.jpg

IMG_3179.jpg

IMG_3181.jpg

IMG_3191.jpg

GD

IMG_3196.jpg

IMG_3197.jpg

Nanti (sorry at jeg bare forsvant, måtte tilbake til agilityringen :) )

IMG_3198.jpg

IMG_3200.jpg

IMG_3201.jpg

Kita

IMG_3199.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjeng forstyrrede mennesker som løper rundt og peker, mumler og veiver :)

IMG_3244.jpg

Agility/hopp

IMG_3219.jpg

IMG_3247.jpg

IMG_3249.jpg

IMG_3250.jpg

IMG_3251.jpg

IMG_3252.jpg

IMG_3253.jpg

IMG_3256.jpg

IMG_3257.jpg

Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! ;)

IMG_3259.jpg

IMG_3260.jpg

IMG_3265.jpg

IMG_3270.jpg

IMG_3271.jpg

IMG_3274.jpg

Mathilde - dessverre ble ikke disse noe bra, for jeg måtte flytte meg vekk fra ringen

IMG_3279.jpg

IMG_3280.jpg

Leonberger

IMG_3224.jpg

IMG_3237.jpg

Mathilde igjen ;)

IMG_3288.jpg

*dele opp mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tibra - som er bitteliten (i min verden, altså) og ser ut som en bamse!

IMG_3283.jpg

IMG_3285.jpg

IMG_3286.jpg

Gruppe 1

IMG_3291.jpg

Willypappa i grupperingen

IMG_3297.jpg

Gruppe 2

IMG_3304.jpg

IMG_3307.jpg

Vinneren av gruppe 2, Versoix Totto Too

IMG_3327.jpg

Vinneren av gruppe 3, Jubrix First Connection To Shyloch

IMG_3346.jpg

Snikfotografering av Siri og Babs som gjør seg klare til veteran :)

IMG_3351.jpg

Vi begynte å bli litt slitne, men Elin og Mathilde er like blide!

IMG_3359.jpg

Gruppe 6/4

IMG_3362.jpg

Gruppe 7

IMG_3376.jpg

Oppdretterklasse

Beste oppdretter, kennel Dalmo

IMG_3379.jpg

Vitsuddens og Lee Armand

IMG_3380.jpg

??

IMG_3381.jpg

IMG_3382.jpg

Babs i veteran

IMG_3390.jpg

IMG_3400.jpg

;) Belmondo De Beaute Blanche

IMG_3395.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyros,den KO hannen er nydelig og trivelig ;). Jeg har snakket med eieren mange ganger,stort sett hver gang jeg ser dem :) Da kommer jeg nemlig helt nær det vakre dyret...

Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. ;)

Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men så moro ;). Det er så bra at noen gidder å ta bilder - jeg har stjålet litt, jeg... :)

Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. ;)

Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. :)

Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke.

Gjør det ;) Alltid morro å se bilder ;) Neste gang kanskje vi har bedre tid begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. ;)

Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels.

Den blå ja,Oleander.Nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! :D

IMG_3259.jpg

Fine, fine Spin - for øvrig en pyrre, ja, og heter Real Scoops Big Spin :)

Herlig at du fikk "festet" han på bilde - ikke alltid like lett med den farta, nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bajnok jo! :D Du har ikke tilfeldigvis flere?

Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte. :lol:

Ok, takk.Ikke så lett å ta bilder i den hallen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...