Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanin!


amo97

Recommended Posts

Hei! Jeg lurte på om det er noen flere her inne som driver med kaniner, eller bare har kaniner som meg? (:

Her kan vi i alle fall vise hverandre kaninene vår å dele egenskaper!

Jeg har tre kaniner - mistet dessverre en 28.januar.. måtte gi slipp på ham..

foreløbig får jeg ikke til å laste opp bilder, men det kommer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en kanin naa, som bor hjemme hos mine foreldre mens jeg studerer, men det kommer nok alltid til aa vaere kanin i hus her. :) Jeg har stort sett hatt dvergveddere og miks av disse, men har ogsaa hatt hermeliner, minirex og naa har jeg en belgisk hare. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennenede! Jeg ønsket alltid å starte med kaninavl, men det ble dessverre aldri noe av. Jeg har en hermelin og 2 blandinger av løvehode og dvergvedder - men disse er hoppekaniner. Utrolig flotte å ha :) her vil det nok alltid å være kanin i hus også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 løvehode kaniner, to kastrerte hanner og to hunner. De bor ute hele året i et stort, hjemmelagd bur på to etasjer, og kan gå ut i et stort, inngjerda område som de vil selv. Driver ikke med hopping, oppdrett eller noenting, kaninene her er bare kosekaniner :P

Katten her i huset tror nok at han er litt kanin selv også, haha. Om natten går han inn i kaninhuset og legger seg i høyet og sover der sammen med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, vet du om noen som har rex rundt om i trøndelag? Gjerne voksen :P

Er helt ut av kanin miljøet men er så smått på utkikk etter en rex til :)

edit: eller belgisk hare.

Jonette driver med Rex iallefall: http://www.jo-nettemor.piczo.com/?cr=3

Linn Therese Sinnes har Belgisk Hare: http://odegaard.weebly.com/

Du kan jo se på nordisk kaninregister. :P

http://z11.invisionfree.com/Kaninregister/index.php?

Jeg hadde en tjuvparring for en stund siden og har noen søte små nå. :)