Inu Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 Jeg prøver å skaffe sorte tannlegestrikk, men det er ikke så enkelt. Har spurt alle tannlegene her i byen, men alle har bare vanlig, hvit... De sorte skal være litt bredere enn de hvite. Jeg er langt fra ekspert på dette... Noen som vet om en nettbutikk som kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 17. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2011 http://www.oshundeservice.no/butikk/index.php?main_page=product_info&products_id=1243 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 18. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2011 Takk for link! Tror jeg må spørre igjen om det må være denne typen, for vanlige hvite koster bare 10,- hos tannlegen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Hvis du kjøper i en hestebutikk koster det bare en brøkdel av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar