Gå til innhold
Hundesonen.no

"Typisk sonen"


Benedicte
 Share

Recommended Posts

o Det er typisk sonen å ønske folk velkommen inn i varmen igjen, når de har vært borte en stund :)

o Det er typisk sonen å lese heeeele tråden før man svarer :)

o Det er typisk sonen å glede seg til sesong 3 av True Blood kommer på DVD i mars :P Nesten like typisk som å glede seg til neste Twilightfilm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er typisk sonen å glede seg over alle de fantastiske menneskene som finnes her inne

Typisk sonen og ikke klare å scrolle forbi ting, og alle må si sin mening. :-P

Det er typisk sonen å ikke helt skjønne hva man diskuterer etter hvert

Har du ikke sett det i Akkurat nå? :) Titt og ofte skrives det at folk sitter på fingrene sine/hendene sine. :P

Nei, jeg leser ikke i den tråden (man skal jo lese hele tråden før man svarer vettu! :) ), men da skjønner jeg. Jeg trodde vi snakket om at det var irriterende å si A men ikke B, eller hinte til noe i andre tråder jeg. Mulig jeg misforstod.

Eller resultattråder. "Jeg veit noen resultater du ikke veit." opplegg der...

Jaa, men folk vil jo ikke ødelegge morroa med å spre resultater før vedkommende får offentliggjort det selv? Har vi ikke blitt enig om det da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leser ikke i den tråden (man skal jo lese hele tråden før man svarer vettu! :icon_cry: ), men da skjønner jeg. Jeg trodde vi snakket om at det var irriterende å si A men ikke B, eller hinte til noe i andre tråder jeg. Mulig jeg misforstod.

Det var det som var irriterende ja :icon_redface:.

Forøvrig er det veldig typisk Sonen å KOSEMOSE valper (stakkars valper sier nå jeg - ville ikke hatt most valp, jeg :icon_redface:).

- det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det var det som var irriterende ja :icon_cry:.

Forøvrig er det veldig typisk Sonen å KOSEMOSE valper (stakkars valper sier nå jeg - ville ikke hatt most valp, jeg :icon_redface:).

- det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*...

Stolt av den altså :icecream:

(har t.o.m lest blogger fra folk som ikke normalt er på sonen som har brukt det uttrykket :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- det er typisk Sonen å lage sin egen gramatikk... som å doe hunden, å tisse hunden, å bæsje hunder, å sofe *host*...

Ja! Dette er ikke like mye brukt blant alle, men det er heller ikke så rart om noen velger å bruke hele kvelden sin på å sone litt, for eksempel.

Også er det typisk sonen å si "æsj den var ekkel :icon_redface: " til valpebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av den altså :icon_cry:

(har t.o.m lest blogger fra folk som ikke normalt er på sonen som har brukt det uttrykket :icon_redface: )

Det er egentlig det beste verbet EVVER liksom *fnis*.

... også er det typisk sonsk å si liksom :icon_redface:

... og veldig typisk sonen å entusiastisk hive seg på og rope jeg vil jeg vil jeg vil til alt av kurs, utstillinger, treff etc - og ikke minst er det typisk sonsk å komme i ettertid å si at man dessverre ikke hadde råd eller tid likevel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og veldig typisk sonen å entusiastisk hive seg på og rope jeg vil jeg vil jeg vil til alt av kurs, utstillinger, treff etc - og ikke minst er det typisk sonsk å komme i ettertid å si at man dessverre ikke hadde råd eller tid likevel.

Jeg VIL masse, jeg. Men jeg har ikke råd til alt, faktisk. Så jeg er LIKSOM bare med i ånden! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL masse, jeg. Men jeg har ikke råd til alt, faktisk. Så jeg er LIKSOM bare med i ånden! :P

Ække no'gæernt å ikke ha råd - jeg bare finner det litt sånn typisk at folk melder sin interesse helt uten å ha tenkt over om man har tid eller råd LIKSOM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og veldig typisk sonen å entusiastisk hive seg på og rope jeg vil jeg vil jeg vil til alt av kurs, utstillinger, treff etc - og ikke minst er det typisk sonsk å komme i ettertid å si at man dessverre ikke hadde råd eller tid likevel.

e020.gif Prøv deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Typisk sonen er å lage en tråd med en eller annen problemstilling om det er navn, formerke, sykdom, hunderase eller hva enn, det blir en minst tre siders tråd med mange gode konstruktive svar, så ender man på at man går for det man mente i opprinnelsessinnlegget allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Det er typisk Sonen å pushe på andre dersom de har et snev av lyst på ny hund, helt ukritisk.

Det er typisk Sonen å si nÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅw til alle hunder, uansett hvor schtøgt bikkjedyret måtte være.

:ahappy:

Det er typisk sonen å dra opp gamle tråder, eller ikke, men altså det er typisk sonen å føle seg truffet av slike typisk sonen påstander :D:huh: :rolleyes2: :icon_redface::wub: Bare spør Margrete, hvis dere lurer på hva i ******* jeg snakker om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og veldig typisk sonen å entusiastisk hive seg på og rope jeg vil jeg vil jeg vil til alt av kurs, utstillinger, treff etc - og ikke minst er det typisk sonsk å komme i ettertid å si at man dessverre ikke hadde råd eller tid likevel.

No shit!! Jeg har erfart det, ikke bare en gang for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg har byttet FRA klasse 1-hund, nekter å bytte tilbake. :rofl:

(Tror ikke jeg passer inn her på generell basis, gjør "alt" motsatt av alle andre.)

Typisk sonen å bestå av kun en hard kjerne som er ugjennomtrengelig.

hihi, men vi er nok en del utenfor den harde kjernen som er hyggelige å, ser du :) Min datter er i en situasjon der hun VIL være med i den harde kjernen på skolen. Det er 14 andre jenter å være sammen med, men neeeeida! VIL være sammen med de to som er ufyselige. Slik er det jo overalt, ikke bare her, men overalt i samfunnet. Det vil alltid være en "kul" gruppe som alle vil være med i, og som man er sjalu på. Sikker på det finnes slike på sykehjemmet å jeg altså. På avd. for demente er det jo dette kanskje en litt fraværende problemstilling i og med at den harde kjernen blir glemt så fort :P

Såh glem den harde kjernen, den er ikke så hard som den ser ut til :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, men vi er nok en del utenfor den harde kjernen som er hyggelige å, ser du :) Min datter er i en situasjon der hun VIL være med i den harde kjernen på skolen. Det er 14 andre jenter å være sammen med, men neeeeida! VIL være sammen med de to som er ufyselige. Slik er det jo overalt, ikke bare her, men overalt i samfunnet. Det vil alltid være en "kul" gruppe som alle vil være med i, og som man er sjalu på. Sikker på det finnes slike på sykehjemmet å jeg altså. På avd. for demente er det jo dette kanskje en litt fraværende problemstilling i og med at den harde kjernen blir glemt så fort :P

Såh glem den harde kjernen, den er ikke så hard som den ser ut til :)

Du er søt Margrete :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk sonen å bestå av kun en hard kjerne som er ugjennomtrengelig.

Den er ikke det, selv om det kanskje virker sånn med en gang. Den er ikke en gang statisk, den harde kjernen forandrer seg stadig vekk, den, og plutselig er du med i den harde kjernen uten at du har registrert at du er der :)

Det er ikke typisk sonen, det er typisk 2ne :lol:

Eyh :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

En ting jeg har lagt merke til, er at mennesker som er samlet her inne, og forsåvidt på noen andre hundeforum, er over gjennomsnitlig gode til å skrive/stave enn folk flest og på andre typer forum jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...